Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er et bilde av bula mi.

PC-bordet er strategisk plassert i stua og det er ca 1,2m x 1,8m stort men ikke stort nok :no:

Bilde

Bilde 2 (fra en annen vinkel

Den hvite pc'en på gulvet skal settes opp som firewall med Smoothwall.

Den svarte pc'en står å kjører seti@home og monitorerer hvor mye som beveger seg ut og inn av routeren.

Edit: Lagt ut et bilde til

No offence, men hvordan i H****** orkre du å ha det såååå rotete?

og i stua da!!! bor du hjemme? samboer? gift? aleine? ikke at det er min bussiness

Lenke til kommentar
Her er et bilde av bula mi.

PC-bordet er strategisk plassert i stua og det er ca 1,2m x 1,8m stort men ikke stort nok :no:

Bilde

Bilde 2 (fra en annen vinkel

Den hvite pc'en på gulvet skal settes opp som firewall med Smoothwall.

Den svarte pc'en står å kjører seti@home og monitorerer hvor mye som beveger seg ut og inn av routeren.

Edit: Lagt ut et bilde til

No offence, men hvordan i H****** orkre du å ha det såååå rotete?

og i stua da!!! bor du hjemme? samboer? gift? aleine? ikke at det er min bussiness

Har dame ja, og det pleier ikke se fult så jævlig ut. Hadde akkurat drevet å fikla litt med noen pc'er. Ellers skal de to andre pc'ene settes opp i et annet rom. Har bare ikke kommet så langt. Men ja pc'en dominerer stua :thumbs:

Lenke til kommentar

jeg synst jo det var ganske ryddig der jeg :dontgetit:

med meg er det riktignok ikke så mange pc'r.. men her er såpass med skitne fat og skitne klær på gulvet at det ikke er mulig å gå barbent her inne.

og kontorstolen min nekter å rulle fordi det altid er sokker i samtlige av hjulene og lignende..

så drit i å rydd Xenzor .. du har det fint sånn :thumbup:

Lenke til kommentar
jeg synst jo det var ganske ryddig der jeg  :dontgetit:

med meg er det riktignok ikke så mange pc'r.. men her er såpass med skitne fat og skitne klær på gulvet at det ikke er mulig å gå barbent her inne.

og kontorstolen min nekter å rulle fordi det altid er sokker i samtlige av hjulene og lignende..

så drit i å rydd Xenzor .. du har det fint sånn  :thumbup:

Takker :thumbup:

Gutter er gutter og vi må ikke la oss overkjøre totalt av damene :thumbs:

Har en kamerat som ikke får ha pc'en sin i stua. :thumbdown:

Han fikk beskjed av dama om at den SKULLE stå på soverommet og at den var stygg :cry: Kan bare nevne at det er en Lian Li PC75. Go figure :roll:

Stakkar :p

Edit: skrivefeil

Endret av XenZor
Lenke til kommentar

Han fikk beskjed av dama om at den SKULLE stå på soverommet og at den var stygg :cry: Kan bare nevne at det er en Lian Li PC75. Go figure :roll:

Stakkars mann! men, men da slipper man jo at madammen klager at du sitter i veien når hu ska vaske eller noe lignende.

Lenke til kommentar
jeg synst jo det var ganske ryddig der jeg :dontgetit:

så drit i å rydd Xenzor .. du har det fint sånn :thumbup:

høres ut som du beskriver rommet mitt :blush:

og er enig med at XenZor ikke skal rydde, masse pc'er stabla oppover og sidelengst metervis er bare en fryd for øyet :thumbs:

Lenke til kommentar
høres ut som du beskriver rommet mitt :blush:

og er enig med at XenZor ikke skal rydde, masse pc'er stabla oppover og sidelengst metervis er bare en fryd for øyet :thumbs:

Det er balsam for sjelen å sette seg ned og høre det suser i dusinvis av vifter og en haug med disker :p Om det er litt rotete så er ikke det så falig bare man veit i vilken haug man skal lete for å finne det man er ute etter :w00t:

Men er nok for gammal til det nå :no: Kan ikke ha det slik lenger når det er andre som også skal trives. Så jeg må nok fjerne et par maskiner, men ikke alle! :angry:

Lenke til kommentar
dere har visst ikke forstått helt hva man har slaver (mødre) til...

ps. hvis noen har tenkt å lage noen stygge bemerkninger, så er jeg bare 15 år...

Nicket ditt tatt i betraktning så betviler jeg ikke at du er femten, riktignok er jeg bare 16 selv men fortsatt "the coolkid" ......jz......

Lenke til kommentar
Kan ikke ha det slik lenger når det er andre som også skal trives. Så jeg må nok fjerne et par maskiner, men ikke alle! :angry:

jeg trives med det, kan du sende noen til meg ? :thumbs:

( :p )

Sorry kommer nokk ikke til å stue dem bort, bare sette dem i et annet rom. Får legge noen nye kabler til kottet så kan de stå der å jobbe videre med sitt.

Lurer på å sette opp den ene som en FTPserver.

Lenke til kommentar

Jupp har blitt jaga inn på soverommet :mad::thumbdown: Får da til gjengjeld sitte i fred og ro. leil. er bare en 2 roms, og kjerringa hater PC'er :blush::blush: så har jeg ikke noe valg. Uansett så er det heldigvis bare pc-en som ikke får lov til å være i stua. ikke noe problemer med tillatelse for Lan partyes eller dagelig tukling med pc.

kremt kremt et lite side kick: Hvem var det som heller satt å holdt i hånda på madamen i stedet for å være på romhjulslinkena Xenzor :p:p:p:laugh::laugh:

Endret av Bofur
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...