brune-ha Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Bula mi hvem Forsterker har du liggende der? Harman/Kardon AVR 5500 Test , håper du forstår tysk, nesten umulig å finne norske. Den gir plenti med lyd og punch, det skal jeg love deg!! Du får kjøpt den hos Hi-Fi Centeret Har selv bare AVR4000 Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Bula mi hvem Forsterker har du liggende der? Harman/Kardon AVR 5500 Test , håper du forstår tysk, nesten umulig å finne norske. Den gir plenti med lyd og punch, det skal jeg love deg!! Du får kjøpt den hos Hi-Fi Centeret Forsterkeren kommer jo ikke til sin fulle rett med dine høyttaler da, men den er kraftig ja.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Skal du ha ordentlige høyttalere, så ser du på Avantgarde Acoustic på denne siden... knallbra lyd, men ganske dyre! rundt 500.000 for et par! hørte på dem på lyric hi-fi butikken i en time, og det var helt syk lyd i dem! men for all del, ikke spill mp3 på dem! da ryker de med en gang, som de fleste andre høyttalere! Edit: hadde også den flotte Cary Audio forsterkeren koblet til... vanvittig flott! Endret 17. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) -slettet- Endret 17. januar 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Skal du ha orntli gode høytalere er BOSE 901 høytalere syyyke.. sikkert ikke like bra som de Avantgarde Acoustic høytalerne men da trenger du heller ikke å bruke 500.000 på de.. Her kan du klikke for å se de. Tha Andre Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Da har jeg endelig fått tatt bilde av pc-kroken min. Det er ikke store saken, men det er der jeg trives. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Da har jeg endelig fått tatt bilde av pc-kroken min. Det er ikke store saken, men det er der jeg trives. http://www.home.no/traskas/images/pckrok.JPG Hvordan orker du å ha skjermen så høyt? Hadde fått kink i nakken jeg Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 NERDEbula mi! (kan klikkes på for å se detaljene bedre) Legg særlig merke til de kule gardinene mine. Ja jeg veit det er litt rotete, skal få mutern til å ta det snart! PS: Syyyyyyk mann som bor her! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 PS: Syyyyyyk mann som bor her! 1337!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 DrSpawn: Jeg må bare smile, trodde ikke det fantes noen som var mer rotete en meg, men det var vist mulig! /Cyrus Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 NERDEbula mi! (kan klikkes på for å se detaljene bedre) Legg særlig merke til de kule gardinene mine. Ja jeg veit det er litt rotete, skal få mutern til å ta det snart! PS: Syyyyyyk mann som bor her! Kan jeg få panten? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 PS: Syyyyyyk mann som bor her! Det skal være sikkert og visst!! Hvordan får du plass til trøkkaturet spør nå jeg..? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hehe.. man kan se refleksjonen av maten på den ene sjermen... Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Konkurranse: Er det noen som husker igjen tråden fra et utenlandsk forum der en yngre herremann fra Polen skulle bygge en sk kjøling?? Hint Moderatoren: Polakken: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hehe.. man kan se refleksjonen av maten på den ene sjermen... mat? vel... organisk masse? ja, så absolutt. DrErling Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Da har jeg endelig fått tatt bilde av pc-kroken min. Det er ikke store saken, men det er der jeg trives. http://www.home.no/traskas/images/pckrok.JPG Hvordan orker du å ha skjermen så høyt? Hadde fått kink i nakken jeg Det går bra det. Pc-bordet er ikke så altfor høyt, så når jeg sitter vanlig i stolen min så ser jeg faktisk litt ned på skjermen min.. Lener jeg meg tilbake så bare vipper jeg skjermen litt forover og ser rett på den. Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Og hvis noen trodde den søpplebula var min føler jeg meg dyyypt fornærmet! Nei, kunne nok ikke levd slik nei. HER er min nerdebule, hakket ryddigere! Audun Endret 21. januar 2004 av DrSpawn Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Og hvis noen trodde den søpplebula var min føler jeg meg dyyypt fornærmet! *Puste lettet ut* Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Masse deilige buler her ja.. Skal selv lakere / male pulten min svart til neste uke, samt ta av den delen som skjermen står på for da får jeg plass til 2 skjermer på pulten.. BIlDeR: (Blir ikke så bra når jeg må bruke min SE T610 til å ta bildene) :/ Velvel, skal legge ut bilder etter at jeg kommer hjem fra Låvelan. (arrangert av vqb) Har også planer om å lakere skjermen min svart.. Må jo matche Skrivebordet vett. Stolen er av 1500kroners HÅG kvalitet. DEILIG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg