k_drey Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Noen som jeg kan sende bilder til, så kan mi bule oxo komme opp?? har ikkje plass eller noe område å legge bilder ut på. Lenke til kommentar
resac Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 send de hit da vel... [email protected] skal jeg legge de opp med en gang Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Da har jeg sendt deg bilder "resac" av selve data kroken nå. Lenke til kommentar
resac Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Her er bula til k_drey!! :nice: Ikke noe problem dette K_Drey...! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 WOW!! for en flott stol du har der!! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 WOW!! for en flott stol du har der!! Heilt sikkert ergonomisk og god å sitte i og heilt sikkert ikkje skadelig for verken rygg eller nakke. (eller ræv.. au!) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 WOW!! for en flott stol du har der!! Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 LOL er den ikke vond å sitte på....se for dere en hel kveld med cs på den der stolen der da (haha?) promision to laugh? Lenke til kommentar
.locked Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Her er min bule. (Legg merke til det fine bakgrunnslyset som er gull verdt i et mørkt rom, men tanke på slitte øyner.., forøvrig en blå 30cm kaldkatode..) Her skulle det vert et bilde.. hih, skal rydde litt slik at dere ser pc'en og skjermen ;-) Lenke til kommentar
sgt_ryan Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Vel her er rommet mitt, et realt kaos egentlig...men det er system i kaoset. Endret 24. desember 2003 av sgt_ryan Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 det er ikkje materialle som e problemet mitt når det gjelder stolen, men hvem som sitter på den. Nytter ikkje med en stressless når en ikkje kan sitte på en egonomisk måte!! Men hadde en skikkeli stol, men tok slutten når mange av vennene skulle spille og styre. Men som mange sier nå er figuren formet etter stolen så den er meget behagelig, er ikkje så hard å sitte på, og ny stol skal kjøpes når jeg får pengerne i neste mnd. Har klart CS i mangfoldige timer med denne stolen!! Fiskeutstyret som er den grønne "fiskestol-vesken" har jeg ikkje giddet å pakke vekk av mange brunner, latskap. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Her er tastaturet jeg har. Knakende bra, og aldeles herlig å skrive på. den musa.. er det en av de som kan scrolle sidelengs? Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 WOW!! for en flott stol du har der!! hehe, får sikkrt litt voldt i ræva etter noen timer Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 skulle gjerne tatt med "hula mi" men pc'en er desverre på reperasjon og jeg har desuten ike noe kamera..(kun webcam) men det er kanskje så elendig kvalitet.... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Funker da fett å ta bilder med webcam, blir ikke konge, men det duger da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 den musa.. er det en av de som kan scrolle sidelengs? Nope, helt vanlig Intellimouse Explorer 3.0. Kommer nok til å kjøpe 4.0 etterhvert, men sidelengs scrolling er ikke det største salgsmomentet for meg. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Skal se om jeg finner et bilde.. Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 venter i spenning på at han kisn skal ringe jeg..(for å hente pc'en min) da legger jeg ut bilde til dere....men husk ...ikke føl dere dårlige bare fordi at jeg "eier" Bulene deres da...... Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 http://home.broadpark.no/~abere/images/com...mputer-side.jpg Ikke akkurat et bilde så viser så mye av rommet, men som dere ser så har jeg det enkleste pcbordet av alle *grin* VIL HA NYTT :-) Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Her er min bule. (Legg merke til det fine bakgrunnslyset som er gull verdt i et mørkt rom, men tanke på slitte øyner.., forøvrig en blå 30cm kaldkatode..) Her skulle det vert et bilde.. hih, skal rydde litt slik at dere ser pc'en og skjermen ;-) var det ett forsøk på å vere morsom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg