qazar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Nerdebula mi. 1 2 3 4 5 6 Mange kule buler her Endret 4. januar 2004 av qazar Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Nerdebula til en venn av meg : pcen: bilde 1 bilde 2 server: bilde 3 bilde 4 bilde 5 Skikkelig Skjult anlegg Her er Min Nerdebule: bilde 1 bilde 2 bilde 3 Lenke til kommentar
Irons Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har ikke bilde, orker ikke stresse, siden kameraet er f0kka og jeg er på jobben Men... "bula" mi som ligger i kjellern (har 250m2 hus=) er ca 10-15m2 og rommer pulter rundt hele bortsett fra et par hyller.. 6skjermer, 2 21"crt flatt(se sigg) to 19" lcd(dell) og 2 19" crt Alle pcer er koblett opp i nett via en fett cisco switch(fra jobben, test ) osv..... Om jeg orker skal jeg poste bilder Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Med Fire så store skjermer må du ha virkelig dårlig luft på det rommet etter en stund! Lenke til kommentar
Irons Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har jo lufting i form av to ventiler med to stk 120mm vifer på 240V og manuel bryter, en suger en blåser Ellers hadde man vel sovnet etter 5-6 timer med CS Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Her er min nerdebule: Et keyboard, en 17" CRT, en 21" Eizo CRT, og resten er under pulten. Dualskjerm er fett: Lydkortet er koblet til stereoen, og høyttalerne er på veggen. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Dette er kjernen i vårt system ein EKTE ZyXEL Prestige 650HW-33 obkoblet til Telenor's nett med 704k/bit ubegrenset... Og så? /me har en Netscreen ruter. Noen som vet prisen på en sånn en? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 My Nerdebolig! legger inn link.. bildet er svært(1600*1200, 440kb).. viser ikke hele "boligen" men viser det viktigste!(les pc! ) skal se om jeg får tatt nye nå i uka.. /me ser på veggen din ;D hvilket belte har du nå i tkd ? Lenke til kommentar
bernini Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hmm.. skal vi se.. Pleier normalt ikke å være så ryddig, alt drittet er bare skjøvet ut av rekkevidde Kabelrotet gidder jeg ikke ordne. Pulten med matchende kjøleskap: Pulten uten kjøleskap: Min kjære boks: Flere bilder i diverse størrelser og vinkler finnes her om noen skulle være interessert - gordito Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Dang! Det kabelrotet burde du gjort noe med. Fest en strømforgrener på undersiden av pulten (patentbånd er fine greier), og strips ledningene sammen. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Dang! Det kabelrotet burde du gjort noe med. Fest en strømforgrener på undersiden av pulten (patentbånd er fine greier), og strips ledningene sammen. Kabelrotet under pulten orker jeg egentlig ikke gjøre noe med siden jeg flytter pcen såpass mye. Har egentlig aldri lagt merke til det før jeg så det på bildet, men jeg skal innrømme at det ikke ser så pent ut. Skal fikse det en dag jeg orker å krype under pulten. Det pleier å se bra ut akkurat etter montering, men etter mange dagers ivrig romstrering med beina blir altså dette resultatet Det bak stolen er der ikke til vanlig, men nå ligger det en laptop, en hau med tp og diverse annet utstyr på sengen. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Tøft kjøleskap, gordito! Lenke til kommentar
bernini Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Hehe.. takk for det. Er litt lite though.. men får plass til et par bokser cola og litt snus.. alt jeg trenger for en vellykket nerdekveld Eneste problemet er at det bråker som et ###### til tider Endret 8. januar 2004 av gordito Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Min "bule". Ser det er mange som har lik stol som meg, og det skjønner jeg godt. den er rett og slett wunderschön! Endret 8. januar 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 gordito: ser du har Casio kamera, er det Z3 eller Z4? har selv Z4 og er superfornøyd Lenke til kommentar
bernini Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 gordito: ser du har Casio kamera, er det Z3 eller Z4? har selv Z4 og er superfornøyd Det er nok Z3. Har ikke prøvd det så mye, er ikke mitt, har bare lånt det for anledingen. Men liker det godt, vurderer å gå til innkjøp. Dockingstasjonen matcher så fint Må bare få tak i noe penger... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har oppdatert bilde, denne gangen med en av "lappis'ene" i bildet... Forklaring til oppsettet her. Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har oppdatert bilde, denne gangen med en av "lappis'ene" i bildet...http://home.broadpark.no/~gholmin/images/workspace.jpg Forklaring til oppsettet her. Tøft tastatur du har :-) Hvilket merke er det, er det bra? dacourt Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Det er et Logitech Ultra Flat X tastatur. Har et sånt selv. Beste jeg noen gang har hatt. Tastene er helt flate som på laptop. Digg. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hoho.. min bolig ser noe lignende slikt ut : Ps Må kopiere linken over i browseren din.. noe merkelige greier.. http://www.freewebs.com/felge/1.jpg http://www.freewebs.com/felge/2.jpg http://www.freewebs.com/felge/3.jpg Du har likt senge teppe som meg 1 til bilde http://www.freewebs.com/felge/4.jpg Diger pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg