ATi-Radeon Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) dualscreen, men litt langt mellom hver skjerm edit: Det gikk ikke ant å opplast bilde, den funksjonen er borte. Endret 24. januar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Her kommer en oppdatering av min bule. Lenge sden sist så det har blitt noen forandringer Et lite oversiktsbilde av "PC_kroken" Tårnet mm. i bakgrunnen.. Switch, litt bortkastet med 16port kanskje? Mitt fine delefilter Sub.. Zaskarn'n, tatt inn for vintertrening Endret 24. januar 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ser heller ut som "ps aux" i linux :!: EDIT: Det ER ps aux faktisk... bah you got me skulle se skikkelig "hackelichious" ut, mens du ødela alt.... ps aux er rene haxxor kommandoen i linux, brukte også "top" i dos: dir c:\WINNT\system32 * MUHAHAHAHAHAHA Er ikke helt dum da :!: Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Likte sykkelen din ManagHead, har noe i samme dur jeg og.. Men jeg sykler ute om vinteren og jeg Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Likte sykkelen din ManagHead, har noe i samme dur jeg og.. Men jeg sykler ute om vinteren og jeg Synes det blir litt vanskelig å sykle ute når veiene oppe i skogen ikke er brøytet Btw; hvilken sykkel har du? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Nakamura mx xery som er litt ombygd.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Min nerbebule.. Litt utslitt stol, blir forhåpentligvis skiftet ut snart:) Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Anlegget Denon avr-2105 og pioneer dv370 Ikke akkurat nerdebula, men her jeg koser meg mest. Sitter faktisk rett bak der og koser meg med laptoppen. Endret 24. januar 2005 av DraZeN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) http://sjurvaage.com/bilda/nytt_rom/original/DSCN0002.JPG Her finnes bilder av området rundt PC'n min, også kalt rommet mitt: http://sjurvaage.com/bilda/nytt_rom/Page.html Disse bildene er litt gamle, tatt i jula, like etter at jeg flytta inn. Lurer på om jeg ikke skal oppdatere de litt når jeg kommer hjem. Satser på å skaffe meg ny PC, nytt anlegg og ny stol. Bare jeg får penger:P edit: Hva gjør "PS AUX"-kommandoen i Linux? Endret 25. januar 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Datasmurf: Vi har omtrent de samme DD-pocketene og omtrent like mange. Faktisk omtrent samme antall Donaldpermer også. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 http://www.home.no/datamods/Bule/HPIM0921.JPGZaskarn'n, tatt inn for vintertrening Meget pen sykkel må jeg si. Har alltid likt GT, men har ikke eid en selv. Har en litt modifisert Trek 8000 selv og er forsåvidt fornøyd med den. (bruker den alt for lite) btw, er det technic-lego jeg ser under det gamle tastaturet der? DrE Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Mr.Berg skrev: Datasmurf: Vi har omtrent de samme DD-pocketene og omtrent like mange. konservativ_woot.gif Faktisk omtrent samme antall Donaldpermer også. tongue.gif Og du har fått med deg det faktum at Donaldpermene går bak Donaldpocketene og videre inn i neste hylle på andre sida også? Gjør iaf det nå *mangle 5 permer som forsvant under flytting* Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 ManagHead: Jeg ville aldri hatt et så høyt kabinett stå på kanten av et bord. Tenk om det skulle ramle ned og skade seg! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Og du har fått med deg det faktum at Donaldpermene går bak Donaldpocketene og videre inn i neste hylle på andre sida også?Gjør iaf det nå *mangle 5 permer som forsvant under flytting* Nei, så ikke det. Til informasjon har jeg alle Donald-blader for minst 10 år tilbake, samt De komplette årganger fra 1948/49 -> 58, og fler kommer etter hvert. </OT > Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 http://www.home.no/datamods/Bule/HPIM0921.JPGZaskarn'n, tatt inn for vintertrening Meget pen sykkel må jeg si. Har alltid likt GT, men har ikke eid en selv. Har en litt modifisert Trek 8000 selv og er forsåvidt fornøyd med den. (bruker den alt for lite) btw, er det technic-lego jeg ser under det gamle tastaturet der? DrE Takk takk Er technics lego ja, har maaange kasser stående. Lenge siden jeg har brukt de da.. ManagHead: Jeg ville aldri hatt et så høyt kabinett stå på kanten av et bord. Tenk om det skulle ramle ned og skade seg! Kabinettet er så stot og tunkt at det aldri kommer til å falle ned Dessuten er det ikke så langt som det ser ut som mellom bordet og hylla.. 35cm ca. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 edit: Hva gjør "PS AUX"-kommandoen i Linux? Den viser alle kjørende prossesser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Mr.Berg skrev; Nei, så ikke det. Til informasjon har jeg alle Donald-blader for minst 10 år tilbake, samt De komplette årganger fra 1948/49 -> 58, og fler kommer etter hvert. He he... Hvem har ikke det? Jeg har i de permene der ei "komplett" Donald-samling som strekker seg tilbake til nr. 1 1991, og har selvfølgelig De komplette årganger fra 1948/49 -> 58, og ja... Flere kommer etter hvert. Hipp hurra for abonemment og snille besteforeldre:D edit: <OT> Tusen takk for informasjon Pepsien Endret 25. januar 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Skrivebordet mitt da. Har fixa litt på kabinettet da!(i ettertid) Update kommer ASAP Endret 25. januar 2005 av tøbbi Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Stilig, tøbbi. Jeg liker ikke helt det kabinettet, men den FHM-vindusmodden var fet! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Stilig, tøbbi. Jeg liker ikke helt det kabinettet, men den FHM-vindusmodden var fet! Hehe, satte opp noe for å skjule kabelrotet, og det viste seg at det bilde vart knall da , men det er ikke der nå lenger da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg