mac1334 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 NR1Min lille "romm" NR2 God Jul Fint dikt om telenor må jeg si... Lenke til kommentar
skorpion666 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Her er bula mi ganske behagelig egentlig Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Må bare hiva ut någen eg o då (PS. Detta e ikkje berre mine data er Detter er MIN data den står sjå mamma gammelt bilde skal oppdatere snart (foresten så er den gul nå skjermen og Her ser du daten til papen den eg bruke når eg e der... Routeren ZyeXel Prestige 650 hw 33 Telenor 2048/256 Får snart bilder fra moder'n har ein D-Link 512 router der trådløs med 1024/256 fra Telenor Endret 3. januar 2005 av Kongen på Karmøy Lenke til kommentar
razer Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) "Kongen på Karmøy": Resize bildene så det går an å se noe som helst edit: takk Endret 27. desember 2003 av razer Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) Etter Jul fikk jeg meg ny skjerm, så nå har jeg en PC til framme Så her har dere oppdatert bilde... Bildet er klikkbart Endret 27. desember 2003 av bjaa Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Fin bule Bjaa... Koselig for kamerater og komme på besøk! akkurat slik som hos meg... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Kongen på Karmøy: Den Compaq skjermen suXx big time da Har den selv Venter på en LCD skjerm til komfir.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Fin bule Bjaa... Koselig for kamerater og komme på besøk! akkurat slik som hos meg... Takk! Det er det som er så genialt, kan alltids ha noen venner å sitte på pcene om vi kjeder oss, også har jeg Radmin i tilfelle de skulle finne på no Snusk og jeg ikke gidder å snu meg Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 En ekte nerdebule Ikke min bule da, men det er hvertfall en ekte nerdebule... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 fy ******!!!!! det var den desidert ekleste bulen jeg har sett!!! den har fått min stemme i hvert fall skulle ønske det var min bule Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 (endret) fy ******!!!!! det var den desidert ekleste bulen jeg har sett!!! den har fått min stemme i hvert fall skulle ønske det var min bule min og Kongen på Karmøy: Den Compaq skjermen suXx big time da Har den selv Venter på en LCD skjerm til komfir.... Vett det derfor bruke eg myr lcd'en te pappa Endret 27. desember 2003 av Kongen på Karmøy Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Etter Jul fikk jeg meg ny skjerm, så nå har jeg en PC til framme Så her har dere oppdatert bilde... Bildet er klikkbart Kjøpt stolen på ikea? Så noen helt like på ikea.. Ser laax ut : ) Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 En ekte nerdebule Ikke min bule da, men det er hvertfall en ekte nerdebule... Fy ******.. Er det din hule? Få deg vaskehjelp.. Hvordan klarer du å leve i det rotet Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 En ekte nerdebule Ikke min bule da, men det er hvertfall en ekte nerdebule... Fy ******.. Er det din hule? Få deg vaskehjelp.. Hvordan klarer du å leve i det rotet Nei, som jeg sa... det var ikke min nerdebule MIN nerdebule Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 hmm, merksnodig få som kjører dual(evnt triple)-screen her, bare mange pc'r med hver sin skjerm.. så urk. kjør heller remote admin også veldig få med linux eller shell replacement til windows, og dette skal liksom være bulene til overklokking.no's faste.. huffameg så også at det var et par som hadde grusomt mye ikoner på desktop. ekkelt bilder av min bule kommer "senere", når digitalt-kameraet er bestilt. Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 En ekte nerdebule Ikke min bule da, men det er hvertfall en ekte nerdebule... Fy ******.. Er det din hule? Få deg vaskehjelp.. Hvordan klarer du å leve i det rotet Nei, som jeg sa... det var ikke min nerdebule MIN nerdebule Heyheyhey! den dvd/cd-r rommen har jeg å Fy fader, så mange som skaffer seg shuttle for tia Hmmm...noen som har prøvd og modde en sånn en? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Der va en som hadde moddet sin med ny PSu og vindu, katode. Men huska ikke ka han kalte seg, sikkert noen andre som huska. Forresten så hadde han ordnet et bilde av Donald Duck med ei sprøyte i fronten!! Meget stilig mod syns jeg da! Er det noen som kan ordne en link til bilde av maskinen hannes, er selv så dårlig på slik husk. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 dægern... sjekk hvor mange som har tittet på postene... skikkelig 13337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg