dimdal Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 dimdal: Hvor mange ikoner har du på oppgavelinjen? Pokker, trodde ingen så det jeg.. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 dimdal: Hvor mange ikoner har du på oppgavelinjen? Pokker, trodde ingen så det jeg.. haha la merke til detnå jeg også Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Edit: *kose nye høyttalerene sine* Endret 22. januar 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) http://darkness.rasterburn.org/hw.no/nerdebule.jpg Ser webcamet er litt vinklet ned. Noen grunn til det? Neida, men hvorfor sperre for skjermen med det? Endret 22. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 nei, jeg flyttet det bare dit akkurat når jeg tok bildet. Det er litt irriterende egentlig ja, men jeg har ikke funnet noe bedre sted enn midt oppå skjermen foreløpig Lenke til kommentar
gather Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) litt sort bilde så nå finner du det her mitt oppsett ser ut omtrent som dette. Hadde ikke noe bedre bildet dette er oppmontert på et lan Endret 22. januar 2005 av gather Lenke til kommentar
icaruz Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Som sagt: han har skrevet "ps aux" på alle 3 før han tok bildet :!: Med forbehold om at bildet ikke er endret.. skjermen i midten og til venstre viser da top? (top - display top CPU processes) Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Musikk Nerdebule til sommern, om alt går etter plan Bula Fra utsiden *noen som vet om en plass en kan få seg gratis webspace, alla home.no (fungerer ikke her av en merklig grunn. siden bildene ikke ligger på min konto så får jeg ikke redigert størrelsen akkurat nå Endret 22. januar 2005 av Mr-Smith Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Mr-Smith: Fint utstyr! darkness|: Hvilket anlegg er det? model? var fin finish på det.. Mange skikkelig fine buler her ass!! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Legger til slik som jeg har det til vanlig, uten dual.. www.ktv.no/~sosm-ktv/71.JPG og uten lys/blitz www.ktv.no/~sosm-ktv/77.JPG Lurer på om jeg skal levere tilbake den Zen microen som er på bildet, og heller skaffe denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300905&cks=SPK Lenke til kommentar
skille Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 @ThaAndre: Hvilket tastatur har du? Produsent? Link? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 nei, jeg flyttet det bare dit akkurat når jeg tok bildet. Det er litt irriterende egentlig ja, men jeg har ikke funnet noe bedre sted enn midt oppå skjermen foreløpig jeg har samme kamera, ta den foten og snu den, så får du vinkle kameraet mye lengre oppover.. jeg har mitt på en høyttaler Lenke til kommentar
bluet Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 ThaAndre: Jeg hadde den kjøleren der før. Jeg kunne ikke holde ut støyen så det ble en ny en fra Arctic Cooling på meg. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 ser ikke helt hvorfor de sammenligner den kjøleren med en jet motor og sammtidig skryte av at den er stillegående... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) skille: Hmm, er kjøpt i tyskland.. Tviler egentlig ganske hardt på at du får det i norge, men here goes: Typhoon navigator office XP. Det finnes i forskjellige farger på den nederste delen; hel svart, grått nederst, slik som mitt, og i rødt og kanskje noen fler.. (mit var kjøpt i hel-svart, men var ganske simpelt å modde til grått.. ) MS-DOS modus: hehe, syns egentlig ikke den er så fryktelig ille.. Kjøler helt greit, rundt 30-40 på laveste speed, og høres ikke.. Sover fint 2-3 meter fra pc'en, og lever enda.. Endret 23. januar 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 MS-DOS modus: hehe, syns egentlig ikke den er så fryktelig ille.. Kjøler helt greit, rundt 30-40 på laveste speed, og høres ikke.. Sover fint 2-3 meter fra pc'en, og lever enda.. også er det noe som kalles viftekontroller Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 @ThaAndre: Hvilket tastatur har du? Produsent? Link? http://www.clasohlson.no/ Datatilbehør Tastatur Scroll ned til: Multimedia tastatur for Windows 95 eller senere. Et avansert tastatur med mange hurtig- og multimediafunksjoner. Du kobler deg enkelt opp mot Internett, åpner e-postprogram og mye mer. PS/2-kontakt. Leveres med engelsk programvare. Størr. 500x250x45 mm. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Darkness|: Og hvordan får man plass til bein og lignende man vanligvis har under bordet? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Darkness|: Og hvordan får man plass til bein og lignende man vanligvis har under bordet? Akkurat det jeg tenkte og Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 ser litt rotete ut her hos meg nå .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg