andesam Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nå har jo jeg sittet i dette rommet, 24/7, i 5++ år da Har ikke sagt at du sitter galt, men da sitter du vel temmelig riktig Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 PoleCat, er det ikke litt kjedelig med bord? Jeg tenker, man må jo liksom henge over bordet for å se på skjermen og skrive.Selv har jeg sånn dra-ut-greie som jeg henger over, og kan sitte med øynene heeelt inntil skjermen (Slik) Må ikke henge i det hele tatt. De to pultene må være en av de beste investeringene jeg noen gang har gjort, gir veldig god plass og arbeidsrom, samt ser stilmessig lekre ut. Et par bilder til: (mye røyk i rommet ja, det synes. ) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 PoleCat: Du lever visst en sunt liv med pepsi max, røyk og potetgull Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Edit: Legge ut bakgrunnen her? Kunne vært greit med en fin og ny en Fant den her. datating: Got that right. Ser du godt etter, ser du også avfallet etter to oppspiste baguetter med alt stasj fra Bon Apetit jeg kjørte i meg nettopp. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Åssen har du ordna det med de to skjermene. To skjermer på en pc eller to skjermer på en pc. For jeg legger merke til at du bare har et tastatur og mus. Endret 9. januar 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Hologram Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Slenger med et bilde av rommet mitt også. Det er tatt for ca en uke siden, har ommorganisert litt på rotet siden da, men stort sett er det likt... bilde edit: serveren er visst 2 sek treg... Du har vel ikke raketter etter nyttårsaften, har du vel? Snø og raketter = artig. Samme med vann og raketter Bensin + raketter er også morro =P 10liters malingsspann med bensin + 3x batteribomber + 1 liter napalm + lekehytte = sinnsykt konge!!!! (og null mer lekehytte!!) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Åssen har du ordna det med de to skjermene. To skjermer på en pc eller to skjermer på en pc. For jeg legger merke til at du bare har et tastatur og mus. To skjermer på en PC, selvsagt. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Er den ene VGA og den andre Dvi? Blir bilde MYE dårligere av vga hos deg? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Edit: Legge ut bakgrunnen her? Kunne vært greit med en fin og ny en Fant den her. http://xavsniper.free.fr/wallpapers/canada2.jpg Minner meg sterkt om da jeg hadde parhelia og tre skjermer (15"lcd) EDIT: dumme DrErling la ut hele bildet.... m0d3m\/\/aRn|nG de luxe. Endret 9. januar 2005 av DrErling Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Er den ene VGA og den andre Dvi?Blir bilde MYE dårligere av vga hos deg? Fargene på den skjermen er konge også på VGA, sant å si, merker jeg ikke forskjell på de toi det hele tatt. Den gode fargegjengivelsen er hovedgrunnen til at jeg valgte denne skjermen. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Samsung vettu.. Stolt eier av en skjerm fra dem jeg og Lenke til kommentar
vqb Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 liten oppdatering av min og dama sin lille krok: Her sitter dama her har vi Multifunksjonsprintern min jeg fikk til jul av mutter å fatter + "anlegget" fikk endelig montert switchen et smart sted Der sitter altså jeg Her sitter jeg ja... Dual screen er must. Kommer snart en ny oppdatering, med ny pc. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det frister å få seg en til nec. Ah, det skulle vært en drøm å kodet html og css da. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det frister å få seg en til nec. Ah, det skulle vært en drøm å kodet html og css da. My thought exactly. Ikke at jeg ville brukt det for html/css, men heller andre ting Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det er sånn man skal ha det Marius_EV Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Skal få meg sofa inn i bula mi om ikke så mange dager nå. Da skal det bli fart i sakene, slenger opp noen bilder når jeg har fått den og ommorganisert rommet litt Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Var i ommøbleringsfasen da disse bildene ble tatt, so bear with the mess Lenke til kommentar
kdog Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 så det er fler enn meg som føler seg sporty når man sitter å spiller og drikker av Maxim-flaske? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg