andesam Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) har litt igjen ja.. hehe. Må vel modde til noen bomber Innlegg 2000 Endret 8. januar 2005 av andesam Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Her tilbringer jeg dagene. Noen som vet hva slags kabinett jeg har forresten? (Vet det ikke selv.) In-Win S508 Midi Tower ATX Sort Kabinett m/350W Power? Var det som sto i ordrebekreftelsen fra Komplett ja, så det stemmer nok. Kjedelig at flere produsenter har like kabinetter. (Ikke det at det er så kult eller nyskapende...) Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hoho, gjett hvem som bor her Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hoho, gjett hvem som bor her Vet ikke, for jeg får ikke opp bildene... Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hoho, gjett hvem som bor her Vet ikke, for jeg får ikke opp bildene... På tide med ny nerdebule kanskje? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Slenger med et bilde av rommet mitt også. Det er tatt for ca en uke siden, har ommorganisert litt på rotet siden da, men stort sett er det likt... bilde edit: serveren er visst 2 sek treg... Du har vel ikke raketter etter nyttårsaften, har du vel? Snø og raketter = artig. Samme med vann og raketter Bensin + raketter er også morro =P Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Må bare legge til at jeg har fått min Syncmaster nr2 siden sist: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Må bare legge til at jeg har fått min Syncmaster nr2 siden sist:http://dev.paradoxia.org/stuff/sweeeeet.jpg Endret 9. januar 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Må bare legge til at jeg har fått min Syncmaster nr2 siden sist:http://dev.paradoxia.org/stuff/sweeeeet.jpg nice, hvordan samsung skjerm er det? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 173T, tenker jeg. *Misunne PC* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 nice, hvordan samsung skjerm er det? Samsung Syncmaster 173T Var utrolig vanskelig å oppdrive denne faktisk, ingen som har den i vareutvalget her i Norge lengre (ja, jeg har lett mye). Heldigvis fikk jeg repsons på en "ønskes kjøpt"-annonse på bruktmarkedet, og livet foran skjemen ble fra godt over bakkenivå til langt over himmelen! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 PoleCat, er det ikke litt kjedelig med bord? Jeg tenker, man må jo liksom henge over bordet for å se på skjermen og skrive. Selv har jeg sånn dra-ut-greie som jeg henger over, og kan sitte med øynene heeelt inntil skjermen (Slik) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Isj og usj, Jonas. Nei, bord må til for å få riktig sittestilling, for å bl.a. ikke å få vondt i armene. Er jo ikke noe støtte i en slik tastatur- og musehylle. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg får en finfin sittestilling. Har aldri vondt i armene eller i ryggen! Endret 9. januar 2005 av Jonas Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det er det som er skummelt med å sitte feil. Smertene kommer ikke nødvendigvis før om 5 år... Sier ikke at du kommer til å få det altså. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Nå har jo jeg sittet i dette rommet, 24/7, i 5++ år da Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Må bare legge til at jeg har fått min Syncmaster nr2 siden sist:http://dev.paradoxia.org/stuff/sweeeeet.jpg Ekstremt flott Er ikke så langt ifra å få 2xLCD jeg heller, trenger bare pengene Edit: Legge ut bakgrunnen her? Kunne vært greit med en fin og ny en Endret 9. januar 2005 av -NeoRag- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg