Pels Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Min ''bule'': http://img.photobucket.com/albums/v507/Algrpn/CIMG0740.jpg http://img.photobucket.com/albums/v507/Algrpn/CIMG0743.jpg Temmelig rotete Edit: fikset linkene Du har DELL og tør å vise den fram på dette forumet, det står det respekt av. De fleste som innrømmer at de har DELL pleier jo å bli slaktet momentant Ja, jeg har også DELL. DØØØØØ! slaktet jah.. er vel mere trakkasering og personangrep Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hva er så godt med 5 skjermer? http://home.smartcall.no/fje084/images/Landingcheck777.MPG uhm.. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Her kommer noen up-to-date bilder!! Ikke så mye å se på men... litt rot også, men det har jeg rydda bort nå! Nye ryddig-bilder kommer selvsagt etterhvert! Alle bildene er selvsagt klikkbare (for større bilder, altså!) Stæsj in the corner Tja, senga mi... her sover jeg altså. Skrivebordet mitt Og PC-delen her Close-up TV/Stereohjørnet (Skal stå en forsterker samt en EQ under der et sted) Ikke så mye å skryte av, men jeg trives Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hørt om ordet "rydde" noen gang? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Rydding er oppskrytt? Organisert rot er mye bedre spør du meg... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Men rotet mitt er ikke organisert heller. Rydda nå da Ble jo riktig så fint... Fortsatt klikkbare bilder! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Rydde og rydde fru blom Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jaja, ble ryddig da... blir kvitt kabinettene og pappeskene snart, så da blir det pent og pyntelig her. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 pZion Ser du driver med modellfly. Hvilke servoer er det du har der? Hitec HS-433 eller.... Mmm... Natalie Portman. Her er en liten oppdatering av bula mi. Har som sikkert noen har fått med seg lagd meg ny kasse. Har også fått meg nytt bord. (fra ikea) Har også skaffet meg bærbar pc. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) pZionSer du driver med modellfly. Hvilke servoer er det du har der? Hitec HS-433 eller.... Mmm... Natalie Portman. Her er en liten oppdatering av bula mi. Har som sikkert noen har fått med seg lagd meg ny kasse. Har også fått meg nytt bord. (fra ikea) Har også skaffet meg bærbar pc. Det kabinettet er så dritfett. Endret 5. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) pZionSer du driver med modellfly. Hvilke servoer er det du har der? Hitec HS-433 eller.... De 5 som ligger i esken på EQ'en er HS-635HB - High Torque servoer Kraftige servoer Endret 6. januar 2005 av pZion Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 LeGranDuc: fine gardiner :!: Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 LeGranDuc: fine gardiner :!: Hehe, liker tapetet bedre jeg. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 LeGranDuc: fine gardiner :!: Hehe, liker tapetet bedre jeg. Hvem FAEN legger vel merke til tapet og gardiner..?! - Utenom jenter da. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) pZion: Hvor har du kjøpt den hylla som står over tv`n?? Endret 7. januar 2005 av knothing Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jaja, ble ryddig da... blir kvitt kabinettene og pappeskene snart, så da blir det pent og pyntelig her. Har du 6800Gt eller 6600gt med zalman passiv kjøling? Endret 7. januar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jaja, ble ryddig da... blir kvitt kabinettene og pappeskene snart, så da blir det pent og pyntelig her. Har du 6800Gt eller 6600gt med zalman passiv kjøling? ser du ikke propellen i døra, da? blir ikke det aktivt? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 pZion: Hvor har du kjøpt den hylla som står over tv`n?? Så en akkurat lik hylle på ikea her om dagen. Sikkert kjøpt der. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Beklager bildequote, men hva slags skap er det? Det var sexy! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Her sitter jeg: Og her ser jeg på film: For tiden bedrives der lettere ommøblering og "oppussing" i huset hvor jeg for tiden bor, så det er en tanke rotete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg