The Stig Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 skummet melk.. Øyy, melk er viktig! Har innsett at melk må til hvis ikke beina skal dette sammen, da Cola egentlig bare ødelegger kroppen! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) skummet melk.. Øyy, melk er viktig! Har innsett at melk må til hvis ikke beina skal dette sammen, da Cola egentlig bare ødelegger kroppen! melk er bra jah, men ikke skummet. ___ EDIT: Endret 3. januar 2005 av Fur Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 skummet melk.. Øyy, melk er viktig! Har innsett at melk må til hvis ikke beina skal dette sammen, da Cola egentlig bare ødelegger kroppen! melk er bra jah, men ikke skummet. ___ EDIT: [ot]vanlig lettmjølk som er best [/ot] Litt mye lys der syns jeg Lenke til kommentar
Hologram Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Nerdebula mi Der var nerdebula mi...!! legg merke til radiatoren bak flatskjermen!! Den skal tas i bruk så snart som mulig!! LCD skjermen står litt dårlig plassert for øyeblikket... ny til jul så eg har ikkje fått plassert an skikkelig ennå... Skal plasserast paralellt med den andre skjermen på ett eller aent stativsystem er planen..!! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva med et par konkurranser her inne? Hvem har den feteste bulen? Hvem har den mest rotete? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvem har den mest rotete? Melder meg på den! Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva med et par konkurranser her inne?Hvem har den feteste bulen? Hvem har den mest rotete? Hva med : Fetest surround/stereo Fetest pc-del i stedet for rom med diverse andre ting Største skrivebordsplass (desktop på pc altså ) Bare tenkte å komme med no Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 skummet melk.. Øyy, melk er viktig! Har innsett at melk må til hvis ikke beina skal dette sammen, da Cola egentlig bare ødelegger kroppen! melk er bra jah, men ikke skummet. ___ EDIT: Lett melk Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 schmelck eier alle. Jepp. Kan ikke akkurat kalle den ei bule. Lenke til kommentar
bluet Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Pøh, skummet er best! "Lett" er bare fett Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvem har den mest rotete? Melder meg på den! Me too! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Så kom med noen bidrag i stedet for å småsnakke... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Mine bilder har tydligvis startet en heftig melkediskusjon... Men uansett, skummetmelk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Av en eller annen grunn har jeg sluttet å drikke melk Bør gjøre noe med det tenker jeg... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) jeg sluttet også å drikke melk for noen år siden. må vel ha noe å gjøre med at jeg syntes det smaker vondt og liker ikke den ekle ettersmaken den gir... Endret 4. januar 2005 av andesam Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Min ''bule'': http://img.photobucket.com/albums/v507/Algrpn/CIMG0740.jpg http://img.photobucket.com/albums/v507/Algrpn/CIMG0743.jpg Temmelig rotete Edit: fikset linkene Du har DELL og tør å vise den fram på dette forumet, det står det respekt av. De fleste som innrømmer at de har DELL pleier jo å bli slaktet momentant Ja, jeg har også DELL. Lenke til kommentar
uberhenrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 nærdebula\garasje loftet til orjuz jeg har pcen min her og har ingen planer om å flytte den hjem forløpig. her er det nok lyd til hele nabolaget btw jeg sover på soffaen. uberhenrik mer bilder kommer når jeg får digital kamera. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Min ''bule'': http://img.photobucket.com/albums/v507/Algrpn/CIMG0740.jpg http://img.photobucket.com/albums/v507/Algrpn/CIMG0743.jpg Temmelig rotete Edit: fikset linkene Du har DELL og tør å vise den fram på dette forumet, det står det respekt av. De fleste som innrømmer at de har DELL pleier jo å bli slaktet momentant Ja, jeg har også DELL. DØØØØØ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg