Rune_ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ostepopp. Hehe, nej du den er langt ifra noe flatskjerm er ikke engang flatt bilderør på den Skikkelig standard oldtime CRT BurTMastA: tja når du først kjøper og drikker opp et brett med fanta så får man da stable det også da Hadde det i 2 tårn menne de ble ustabile Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Nytt hus og ny bule. Som de sier i Blackadder. "Not to dip my fly in your ointment" (eller noe slikt). Er det bare jeg som ikke er så keen på sterile metall-hybler? Når jeg får mer penger enn i dag, og en egen leilighet tror jeg jeg kommer til å kjøre en langt mer "organisk" stil på saker og ting. Dvs stort skrivebord i tre (ala sånne som direktører og slikt har i filmer) med gode lenestoler og slikt. En "gammel" men stilfull look liksom. Jaja, det er vel bare jeg som er underlig. Personlig er jeg litt lei av tre, synes metall er kult, men det har kanskje litt med saken å gjøre at min far er snekker og at jeg er oppvokst på en gård. Mørkt tre er evig fett, spesielt sammen med metall, men lyst tre? Ikke noe for meg. AtW jeg digger kirsebær, og har veldig lyst på en blanding av kirsebær og chrom, det bare MÅ bli nydelig... jeg skal kjøpe crom netting/grill for å henge opp på den marine/hav blåe veggen min for å henge ting på. gulvet, og listene er selvsagt kirsebær, og datapulten er ikke så langt unna heller får vel ta å se om jeg ikke får lagt opp noe bilde her snart... og Folo, kan du legge ut det bildet av elin grindemyr? det er henne, ikkesant? evt legge ut flere hvis du har? Endret 6. november 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Personlig er jeg litt lei av tre, synes metall er kult, men det har kanskje litt med saken å gjøre at min far er snekker og at jeg er oppvokst på en gård. Mørkt tre er evig fett, spesielt sammen med metall, men lyst tre? Ikke noe for meg. Lyst tre er heller ikke noe jeg ville vurdert hadde jeg først tatt opp et lån på et hus. Furu er billig og alt sånt, men da burde det i alle fall lakkes mørkte før en kunne bruke det. Så den er grei. Edit: Og til den kule gutte (the coolkid). Det du skisserer der høres også interessant ut. Krom er alltid tøft, mye frekkere enn aluminium og slikt. Liker dog best skikkelig store, "brutale" møbler jeg da... Endret 6. november 2004 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ja, som mange andre er man flyttet til hybel.. Og da er jo jeg med i den "klubben", og her er noen bilder fra data-hjørnet! 1. bildet mot skjermen og skrivebordet 2. fra romdøra og mot pc-hjørnet Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Mørkt tre og børstet stål er konge. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 kan si det jeg mener om polecat sin bule, det er stilfullt og dritt rått, men har lignende bule (da mener jeg farge osv.. (børsta stål og mye grått og svart) man blir fortlei av de kombinasjonene når man tilbringer mye tid i det rommet:P (er kjæresten din interiør designer? ja jeg har tenkt å bli det jeg også) Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Skjer lite i denne tråden nå. Har ikke forandra bula mi noe særlig de to siste åra, så jeg har ikke noe bilde å poste. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Mitt "bosted" Nice. Hva syns du om høyttallerne så langt? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Yey, endelig har jeg fått skjermen min. Her har jeg grodd fast. EDIT: la til flere bilder. Endret 25. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) NEC 1770NX er bestilt. endre profil nuh! kos med dual også.. edit: typo Endret 25. november 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hehe, har samnet en ommøblering her nede i håla mi, så jeg gjorde det idag! Bilder kommer om ikke alt for lenge! Slik så det ut før: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Enda et bilde av det gamle: (Har byttet ut Raidmax med Mercury siden de bildene ) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har en oppdatert bule nå, trenger bare å rydde litt. Har også nytt kabinett, CPU-kjøler og lys på vei Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) Jeg har nå gått fra 2pcer og 3 skjermer, til en pc og en skjerm http://www.home.no/natrium-mods/rommet.html edit: Linke er delevis til hjemmesia mi, men den er nede;) dvs. totalt fuckup. holder på med noen endringer osv. Trur jeg legger til img. jeg Før jeg pussa opp rommet. Og etter. Nå her jeg endelig fått meg hyller det trengs. Endret 25. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 mitt lille kryp inn Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) bak pullten (en ting min nydelige 19'' er på repp så dette er en midlertidig løsning ) Endret 25. november 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 siste bilde kommer her, det er pcen min inne i skapet og ja det er et tower bak den lille skjermen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Du brifer jo mer med Hw en meg jo Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Legg merke til min fine radiator Jeg ser du har et racing ratt, bruker du å spille NFS underground med den? er det bra? Ser at skjermen din står litt på siden. Det må være ukomfortabelt å sitte sånn der. Jeg hadde det slik jeg også helt til jeg skaffet meg flatskjerm (hint hint =). Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Du brifer jo mer med Hw en meg jo kjekt med litt konkuranse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg