Heatsink Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 stilig, men ikke noe serlig personlig preg ennå. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 fett polecat, har de den pulten(e?) der på IKEA ? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Polecat, vil du gifte deg med meg? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Polecat, vil du gifte deg med meg? srry, he's mine! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Polecat, vil du gifte deg med meg? srry, he's mine! polecat får ikke det han vil ha lovlig om han velger deg. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Han får meg! Men skal vi begeve oss on-topic igjen? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Mitt lille hjørne (ikke akkurat stilfullt, men jeg synes det er koselig) Flere bilder her Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Koselig også en Eizo skjerm da Og BoomBlaster Endret 5. november 2004 av Rune_ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 fett polecat, har de den pulten(e?) der på IKEA ? Jepp. Kostet rundt 500,- for hver, og fungerer utmerket. Akkurat passe store. Den oppmerksomme vil også legge merke til at kontorstolen, den sorte hylla med alt stasjet, den lille grå hylla og persiennene også er kjøpt på IKEA. :!: TrulZern: Har ikke fått tid til å sette det personlige preget enda. Har en del tegninger og illustrasjoner fra min samboer som skal opp på veggene snart. Bare ikke kommet så langt enda. Til dere andre: Jeg er desverre bundet allerede. *revurdere* Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Nytt hus og ny bule. Som de sier i Blackadder. "Not to dip my fly in your ointment" (eller noe slikt). Er det bare jeg som ikke er så keen på sterile metall-hybler? Når jeg får mer penger enn i dag, og en egen leilighet tror jeg jeg kommer til å kjøre en langt mer "organisk" stil på saker og ting. Dvs stort skrivebord i tre (ala sånne som direktører og slikt har i filmer) med gode lenestoler og slikt. En "gammel" men stilfull look liksom. Jaja, det er vel bare jeg som er underlig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Nytt hus og ny bule. Som de sier i Blackadder. "Not to dip my fly in your ointment" (eller noe slikt). Er det bare jeg som ikke er så keen på sterile metall-hybler? Når jeg får mer penger enn i dag, og en egen leilighet tror jeg jeg kommer til å kjøre en langt mer "organisk" stil på saker og ting. Dvs stort skrivebord i tre (ala sånne som direktører og slikt har i filmer) med gode lenestoler og slikt. En "gammel" men stilfull look liksom. Jaja, det er vel bare jeg som er underlig. Personlig er jeg litt lei av tre, synes metall er kult, men det har kanskje litt med saken å gjøre at min far er snekker og at jeg er oppvokst på en gård. Mørkt tre er evig fett, spesielt sammen med metall, men lyst tre? Ikke noe for meg. AtW Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Her er bule: Min nye PC: Noen av mine DVD'er: Veien inn til rommet mitt: Mer av mine DVD'er: TV'en min: Kommer med mer bilder etter at rommet er ryddet(det kan ta sin tid) Endret 6. november 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hmm.. hvor får alle folka plakatene sine fra Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Et par nye bilder Ser nesten ut som flatskjerm fra den vinkelen der Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Den plakaten fikk jeg 6 stk gratis på TG04 tøff den ;> Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Fint fantatårn borti hjørnet der edit: det er forresten SINNSYKT mange som har T610... inkludert megselv Endret 6. november 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 For å gå enda mere off-topic så har jeg K700i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg