Hjelmn Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Warpzone sug Xplore dug ----> www.xplore.nu Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Ja, folk fra stavanger området vil sikkert heller reise helt til Levangerhallen i Levanger, Nord-Trøndelag for å dra på LAN, virker jo veldig logisk. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ja, folk fra stavanger området vil sikkert heller reise helt til Levangerhallen i Levanger, Nord-Trøndelag for å dra på LAN, virker jo veldig logisk. My thought exatly Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Her skal jeg sitte en liten time til: Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Skal dette bli en tråd der vi skal poste bilder av vår sitteplass på LAN?? Det er nå nerde BULA DI Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Skal dette bli en tråd der vi skal poste bilder av vår sitteplass på LAN?? Det er nå nerde BULA DI Hører jeg "sur og sint fordi jeg ikke fikk være med på LAN i helga"?? :!: Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Skal dette bli en tråd der vi skal poste bilder av vår sitteplass på LAN?? Det er nå nerde BULA DI Det var da "bula" mi i 5 dager da, så den kan da egentlig være med. (K) Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Bula sånn ca ATM Mer gjennomført og oppdatert bilde kommer så snart jeg får orden på kamera igjen (batteri er dødt). Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Flott tastatur Ave Ey, ikke mobb mitt Keytronic fra 1996 eller 1995 eller noe sånt (før Windows tastene kom ). Ingenting tåler like mye juling som ett keytronic (eller like mye brussøl ). Edit: det ble erstattet av ett nytt KT2001Pro Sort for noen dager siden Endret 9. oktober 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Skjønner ikke at folk klarer å bruke KeyTronic tastaturer (de gamle, har ikke prøvd de nye), tastene er jo som å trykke ned spiker! Hardt og like komfortabelt! Synes jeg da Selv liker jeg Logitech Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Vel dengang som nå var det stor forskjell på Keytronic tastaturene, noen var harde som fy, andre (som det jeg har der) var myke og lette samt en trengte ikke trykke to ganger. Tastaturet har også raskere responstid enn alle Logitech jeg har prøvd (har vel vært innom det meste etterhvert). Men tastatur er vel det nest mest vanedannende en finner (mus tar en klar førsteplass). Jeg har alltid holdt meg til Keytronic (siden min første PC i 1992) og har aldri likt noe annet. Endret 9. oktober 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Raskere responstid? Når jeg trykker på knappene kommer bokstavene opp med en gang. Er det dette du mener? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nei, mellomrommet mellom hvert tastetrykk. På De Logitech tastaturene jeg har prøvd virker det som om jeg er raskere enn tastaturet. Jeg skriver svært raskt, og er vannt med Keytronic, alt annet virker rart for meg (har først og fremst prøvd trådløse, vil tro det er trådløs teknologien som ikke er rask nok). Nei jeg vet ikke jeg, har bare følt at tastaturet er tregt når jeg har prøvd Logitech (i fohold til Keytronic). Men som sagt, tastatur er nok veldig subjektivt. *Exiting Off Topic mode* Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Måtte bare heve meg på tastatur diskusjonen. Må si at jeg elsker keytronic. Skikkelig kvalitet i forhold til mye av den nye dritten som ikke tåler en dritt... desuten har den sånne tøffe 80-talls klikke lyder Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har samme pult som deg wh1te Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Jeg har samme pult som deg wh1te Og jeg får snart samme! Edit: Kommer snart med bilder fra hvor jeg sitter akkurat nå. Endret 9. oktober 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg