Shitkaka Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 For the first time in history: Vectrex is proud to present... "Ei vanlig kjedelig bule" Men anyway... what do you think? litt av eit anlegg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 der kunne jeg holdt meg inne en laaaaaaaaaaaang stund ^^ nettopp kjøpt ny stol og skal ta bilde av det etterpå.. darkx er her på lan så da kan dere se åssen vi sitter ^^ :!: Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvorfor tar du ikke 2 av høytallerene bak? Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvorfor tar du ikke 2 av høytallerene bak? Du har et poeng der! Er flere grunner til det! 1. Ikke surroundforsterker 2. ugunstig i forhold til resten av møblene (pc-kroken er i veien) 3. lyden blir klein når jeg sitter ved pc'n. 4. gidder ikke kjøpe kabler. 5. De er gode til å dekke råtten tapet med! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvorfor tar du ikke 2 av høytallerene bak? Du har et poeng der! Er flere grunner til det! 1. Ikke surroundforsterker 2. ugunstig i forhold til resten av møblene (pc-kroken er i veien) 3. lyden blir klein når jeg sitter ved pc'n. 4. gidder ikke kjøpe kabler. 5. De er gode til å dekke råtten tapet med! Trodda kanskje du hadde 4 bak og jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 sånn her bor darkx og jeg i ferien ^^ mini lan Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Fint LianLi kabbis! digg med kompisLan i ferier ja!! Vet jeg er unormalt ryddig i forhold til de fleste som poster her, men jeg ville ryddet litt i bula di! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 rydde er det forno a?? ja lianli kabinettet til darkx er stili ^^ men han skal kjøpe fulltower trur jeg ( skal også kjøpa nytt kabinett og mode litt etter hvert på den pcn oppå hjørnebordet Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Fint LianLi kabbis! Takk Som Gohan sa så kan det hende at jeg skal kjøpe med et Lian Li PC75USB, men skal vente å se om jeg får LCD til jul først (spleising med foreldre)! Endret 29. september 2004 av darkX Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 sånn her bor darkx og jeg i ferien ^^mini lan Hmm stil over Tapeten din Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 artig det røde og svarte chieftech saken-tingen så ut.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Siden jeg har flyttet til hybel i august får jeg vel oppdatere bula litt Bilder >HER< Edit: Sry kvalitet, tatt med mobil. Endret 4. oktober 2004 av notarget Lenke til kommentar
Selle Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Sitter på warpzone nå. bilde Sitter ca i den røde rundingen Lenke til kommentar
notalive Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) sånn her bor darkx og jeg i ferien ^^mini lan så speilbildet av darkx på skjermen, han er kul rått kabinett ja! Endret 4. oktober 2004 av notalive Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Sitter på warpzone nå. bilde Sitter ca i den røde rundingen Mange mørke skjermer der gitt! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Sitter på warpzone nå. bilde Sitter ca i den røde rundingen Strømbrudd? Lenke til kommentar
Selle Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 kan gjerne være strømbrudd, har hatt store problemer med det, men fikset nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg