dansken007 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 dansken007: Du skal ikke brife LITT mer med at du har kjøpt Doom III da ? he he var ikke meningen . den står der til vanligt =) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 så som jeg har fått LCDskjermen min, skal jeg komme med nye bilder snart. Lenke til kommentar
dansken007 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 så som jeg har fått LCDskjermen min, skal jeg komme med nye bilder snart. 19 tommer ? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ahh, syns det er skikkelig artig å se andres buler! Men kan vi ikke ha slik ordning som det er i "The recent picpost"? Eller noe slikt? Blir så skuffet når denne popper opp i "Nye innlegg" så er det ikke noen bilder men bare kommentarer Heh, men hvis flertallet ønsker det slik som det er så er det jo samme for meg da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det blir jo ikke nå gøy når man må poste bilde av bula si 100ganger bare får å komentere en annen bule. Det er jo ingen mening i denne tråden hvis man ikke får lov til å komenterere buler. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ahh, syns det er skikkelig artig å se andres buler! Men kan vi ikke ha slik ordning som det er i "The recent picpost"? Eller noe slikt? Blir så skuffet når denne popper opp i "Nye innlegg" så er det ikke noen bilder men bare kommentarer Heh, men hvis flertallet ønsker det slik som det er så er det jo samme for meg da Nei, det blir bare tull. Men gjør som meg, vent en måned med å se til her (med mindre du skal bidra da :!: ), og så se.. Da jeg kom hjem etter to måneder uten internett i sommer var det deilig å kunne nyte 20sider med nerdebuler Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 dansken007: Du skal ikke brife LITT mer med at du har kjøpt Doom III da ? he he var ikke meningen . den står der til vanligt =) du liker bare å ha den der liksom :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Åååååh, jeg gleder meg til jeg får meg litt mer penger! Da er det LCD som er greia, og rommet mitt blir pusset opp nå. Da kommer det bilder. EDIT: sikkert sagt det før. Endret 24. september 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Prisene på LCD skal kanskje gå ned litt til jul og da blir det nok en på meg også. Da kommer det nok noen nye bilder av NerdeBula me! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg gidder ikke vente på prisnedgang. Kommer den så kommer den. Må bare få pengene først. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Noen nye bilder fra bula, tatt for 10 min siden.Det står 4 maskiner her akkurat nå, 2 av dem er mine, og den som står på er hovedmaskina Ah. Du har det deilige Avance-kabinettet jeg kunne tenkt meg. Jaja, ellers så det trivelig ut det der. Skulle fanken meg hatt det slik jeg og, hadde jeg vært i jobb el lignende... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ja, men det kabinettet bruker jeg til en Gammel P3 500. Synes det er stort, klumpete og tungvint. dessuten har døra blitt delvis ødelag... Må si at jeg er mye mer fornøyd med AOpen H600B kabinettet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 jeg kunne vist dere pc musa og tastaturet mitt men komplett er så treig også har de ikke alle varene på lager Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 wtf? hvorfor skal du vise oss det? er jo bula di vi vil se, ikke musa og tastaturet ditt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 fordi jeg har vist fram bula mi men tastaturet og musa er litt fucka bula mi er Her Lenke til kommentar
andesam Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 fordi jeg har vist fram bula mi men tastaturet og musa er litt fucka bula mi er Her pepsi... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 fordi jeg har vist fram bula mi men tastaturet og musa er litt fucka bula mi er Her letherman show Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 hehe . de showet er fett .. ja hadde bare pepsi i huset men men Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Ja, men det kabinettet bruker jeg til en Gammel P3 500. Synes det er stort, klumpete og tungvint. dessuten har døra blitt delvis ødelag... Må si at jeg er mye mer fornøyd med AOpen H600B kabinettet Ah, ja, jeg kunne ha tenkt meg et slikt et for det jeg, men de selger ikke de lengre. Det er ikke så farlig egentlig, LePont kabinett her, problemet er at det er så uhorvelig mange vifter i det... Viftestyring klarer ikke å dempe støyen noen videre heller. Jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg