Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, syns det er skikkelig artig å se andres buler! Men kan vi ikke ha slik ordning som det er i "The recent picpost"? Eller noe slikt?

Blir så skuffet når denne popper opp i "Nye innlegg" så er det ikke noen bilder men bare kommentarer ;) Heh, men hvis flertallet ønsker det slik som det er så er det jo samme for meg da :)

Lenke til kommentar
Ahh, syns det er skikkelig artig å se andres buler! Men kan vi ikke ha slik ordning som det er i "The recent picpost"? Eller noe slikt?

Blir så skuffet når denne popper opp i "Nye innlegg" så er det ikke noen bilder men bare kommentarer ;) Heh, men hvis flertallet ønsker det slik som det er så er det jo samme for meg da :)

Nei, det blir bare tull.

Men gjør som meg, vent en måned med å se til her (med mindre du skal bidra da :!: ), og så se..

Da jeg kom hjem etter to måneder uten internett i sommer var det deilig å kunne nyte 20sider med nerdebuler :D

Lenke til kommentar
Ja, men det kabinettet bruker jeg til en Gammel P3 500. Synes det er stort, klumpete og tungvint. dessuten har døra blitt delvis ødelag... Må si at jeg er mye mer fornøyd med AOpen H600B kabinettet :)

Ah, ja, jeg kunne ha tenkt meg et slikt et for det jeg, men de selger ikke de lengre. Det er ikke så farlig egentlig, LePont kabinett her, problemet er at det er så uhorvelig mange vifter i det... Viftestyring klarer ikke å dempe støyen noen videre heller. Jaja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...