HolgerL Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 tech: Stereotypisk norsk kjellerstue... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 tech: Gammel TV? Lenke til kommentar
tech Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Haha joda den er nok ganske gammel Du er ikke den første til og kommentere det ;P Men for og være så gammel, og i og med at jeg har fått den gratis så funker den veldig bra Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Haha joda den er nok ganske gammel Du er ikke den første til og kommentere det ;P Men for og være så gammel, og i og med at jeg har fått den gratis så funker den veldig bra Hadde det ikke vært litt kjekkere med et finere skjermbilde? Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg tok en opprydning og en semi ommøblering på rommet mitt i går/dag. Jeg la opp til et svært avansert avslappningssystem. Det er som følger: Her er seng nummer 1, plassen jeg sover og ser film/tv fra : Seng nummer 1's POV : Her er seng nummer 2, plassen jeg ser film, surfer og slapper av i : Seng nummer 2's POV : En nærmere titt på stasjonen ved seng 2 : Her er sofaen, plassen jeg leser, ser film/tv og hører på musikk fra : Sofaen's POV : Kontrollsenter fra sofa og seng 1 : Jeg elsker filmsoundtrack på LP : Frequently read books : Plassen jeg sitter nå (og minst 6-8 timer til dagen) : En nærmere titt : Bak her skjuler jeg mitt andre tv : Litt av mitt respektive, elektroniske utstyr i et wide shot : Jeg tok meg også bryet å lage en 360 graders collage av rommet. Den er litt røff i kantene grunnet rask behandling. Legger ved en liten modem-warning [bildene skal/kan trykkes på] sinsykt tøft rom:D kossen har du fått råd til alt dette:D? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Seriøst. NOEN bør ta en liten "quote" lesson her.... DrE Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 *bilder* sinsykt tøft rom:D kossen har du fått råd til alt dette:D? Spinket, spart, tigget og blitt skjemt bort Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 *bilder* sinsykt tøft rom:D kossen har du fått råd til alt dette:D? Spinket, spart, tigget og blitt skjemt bort Skjemt bort var det første som kom inn i hodet mitt da jeg så det rommet her No offense! Nice rom foresten Lenke til kommentar
Homer S. Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 uff toppikk:Betalte 8k på kampanje jeg også Nå koster den 9k. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi..._vartypes_text# 7 795,- står det her nå.. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 uff toppikk:Betalte 8k på kampanje jeg også Nå koster den 9k. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi..._vartypes_text# 7 795,- står det her nå.. LØP OG KJØP!! :!: Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 *bilder* sinsykt tøft rom:D kossen har du fått råd til alt dette:D? Spinket, spart, tigget og blitt skjemt bort hehehehe, så du er litt borskjemt du :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hehehehe, så du er litt borskjemt du :!: Yes. Av dama, vel å merke. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 hehehehe, så du er litt borskjemt du :!: Yes. Av dama, vel å merke. prøv å vri deg unna at du er en pappagutt du! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Her er endelig nerdebula mi .. ikke sånn super bra og ikke spessielt pent heller da .. btw den pcn oppå pulten skal jeg modde på, skifte kabinett . antakeligvis til et fulltower eller no osv. bestillt mer ram nytt tastatur og mus i dag funker fett til og spille cs med da^^ ikke verdens største tv der men: Min NerdeBule :D Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Her er endelig nerdebula mi .. ikke sånn super bra og ikke spessielt pent heller da .. btw den pcn oppå pulten skal jeg modde på, skifte kabinett . antakeligvis til et fulltower eller no osv. bestillt mer ram nytt tastatur og mus i dag funker fett til og spille cs med da^^ ikke verdens største tv der men: Min NerdeBule :D Vi har likt webcamera (jeg låner mitt dog ) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Voldsomt hvor populær denne tråden har blitt da! Nesten så jeg får lyst til å poste noen bilder her selv Hvis dere føler for å se bildene med høyere oppløsning finner dere dem her; Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Her er endelig nerdebula mi .. ikke sånn super bra og ikke spessielt pent heller da .. btw den pcn oppå pulten skal jeg modde på, skifte kabinett . antakeligvis til et fulltower eller no osv. bestillt mer ram nytt tastatur og mus i dag funker fett til og spille cs med da^^ ikke verdens største tv der men: Min NerdeBule :D Vi har likt webcamera (jeg låner mitt dog ) Stili det da Edit: jeg skal slå hull i veggen til venstre der fordi jeg har 2 rom som skal bli et .. bytte tapet og gulv.. også skal jeg lage grafitti på ei plate og henge opp på veggen da men det ekke poenget Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Voldsomt hvor populær denne tråden har blitt da! Nesten så jeg får lyst til å poste noen bilder her selv ....bla bla bilder.... Hva i allverden skal du med pengeskap på pc-rommet? Tror du virkelig noen finner det de leter etter på den pulten uansett?? Å ja, å ja, pga at det er branntett.... Ja, for brannen klarer jo å brenne seg gjennom det massive laget med "stæsj" på pulten! DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg