guezz Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Feite bilder, i dobbelt forstand! Av og til skulle jeg ønske at jeg var student. Om du reduserer litt på bildestørrelsen, så hadde det ikke gjort noe! Takk! Jeg har redusert størrelsen på før-bildene. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Feite bilder, i dobbelt forstand! Av og til skulle jeg ønske at jeg var student. Hehe, ja jeg tok den i allfall. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Må si det er endel fine "huler" her ja. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Må si det er endel fine "huler" her ja. Hehe, enig, kommer med oppdatering av min snart Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har lyst å komme med en liten update om at jeg har flyttet datamaskinen. Det er deilig å sitte foran datamaskinen nå som jeg sitter behagelig og perfekt plassert iforhold til 7.1 anlegget! Og ja jeg bor alene (student). Jeg har sikkert sagt det før, men jeg sier det igjen, sofaen din er den samme som den min mormor hadde til midten av 90-tallet. Blir nesten nostalgisk her. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Jeg har lyst å komme med en liten update om at jeg har flyttet datamaskinen. Det er deilig å sitte foran datamaskinen nå som jeg sitter behagelig og perfekt plassert iforhold til 7.1 anlegget! Og ja jeg bor alene (student). Jeg har sikkert sagt det før, men jeg sier det igjen, sofaen din er den samme som den min mormor hadde til midten av 90-tallet. Blir nesten nostalgisk her. Du har nevnt det tidligere ja, men jeg fikk møblene gratis og de er jo behagelig å sitte i... Jeg bryr meg ikke så mye om at de har et "utdatert mønster" siden jeg bare kommer til å bruke dem mens jeg studerer. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Supernintendo Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 PLayStation 2!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Supernintendo Det har jeg og....et eller annet sted i skapet. Har: SuperNintendo, Nintendo 64 og Xbox. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) PC og tv! må legge ut noen bilder jeg også.. må bare rydde litt først.. (noe jeg ikke gidder! ) edit: Ninpo- NGT? Endret 11. september 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 PC og tv! må legge ut noen bilder jeg også.. må bare rydde litt først.. (noe jeg ikke gidder! ) edit: Ninpo- NGT? Drit i å rydde! /ME WANTS PICS! Lenke til kommentar
Ninpo Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 PC og tv! må legge ut noen bilder jeg også.. må bare rydde litt først.. (noe jeg ikke gidder! ) edit: Ninpo- NGT? Ja jeg har NGT Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 så den lilla kabelen din.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har: SuperNintendo, Nintendo 64 og Xbox. Her er det: Sega mega drive, supernintendo, nintendo 64 , PS2 Men alt har jeg fått solgt unna Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 tja..etter at jeg fikk rheobus'en fra microplex så så det ut som et helvet*, så jeg rydda i dag, nå ser det slik ut ja, jeg har en nydelig tv, vet det Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Woho! Nå er det bare 2 uker til jeg får update på nerdebula mi Har fått nytt rom som vi har pussa opp + ny hw;) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Min Nerdebule http://www.forvirra.com/upload/img/Ninpo_minbule.jpg den tv'en der... er det Panasonic TX32PS10? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Min Nerdebule http://www.forvirra.com/upload/img/Ninpo_minbule.jpg Hey, Britney leder på Svisj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg