Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden jeg har postet bilder her før så kan jeg vel bare komme med en liten oppdatering...

Har nå dytta inn 11disker i det ene Lian Li midi kabinett, har i tillegg viftekontroller, DVD brenner og soundcontrol i front. La oss si det slik, det er fullt, helt fullt. Sjekk alle SATA kablene, 10 stk SATA, 1 IDE. Alt blir drevet av min ThermalTake 480W PSU uten problemer :-)

Hvorfor har ikke to av diskene strømplugger? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Siden jeg har postet bilder her før så kan jeg vel bare komme med en liten oppdatering...

Har nå dytta inn 11disker i det ene Lian Li midi kabinett, har i tillegg viftekontroller, DVD brenner og soundcontrol i front. La oss si det slik, det er fullt, helt fullt. Sjekk alle SATA kablene, 10 stk SATA, 1 IDE. Alt blir drevet av min ThermalTake 480W PSU uten problemer :-)

Hvorfor har ikke to av diskene strømplugger? :dontgetit:

Lurte på hvilken smart mann som ville legge merke til dette først, gratulerer ahpadt!

På min PSU så er det to SATA strømplugger. På (så godt som alle) SATA disker pr dags dato, så har de både SATA strøm og vanlig molex. SATA strømkontaken sitter på andre siden av disken enn molex kontakten. Grunnen til at jeg har en med molex imellom var fordi det passet bedre med kabellengder ol.

Lenke til kommentar
Kosekrok updated... legg merke til all stæsjen.. hehe..  :fun:

http://img.photobucket.com/albums/v257/Bra...le/Kosekrok.jpg

:love:

EIZO. Har testet flere av de skjermene. :dribble: Sinnsyk kvalitet, men dog sinnsyk pris.

Å være sinsyk koster sitt, men jeg trives... :p

Eizo e faen konge ! Hørt mye beatching om utseendet, 'bule' skjerm.. men så kommer bildet på.. alle holder kjeft..

Helt vanvittig med en skjerm som allerede i ~99 klarte 1600x + 85 Hz UTEN å bli uskarp..

:laugh:

Joa.. har 2 stk.. :devil:

Lenke til kommentar

Jeg har lyst å komme med en liten update om at jeg har flyttet datamaskinen. :D Det er deilig å sitte foran datamaskinen nå som jeg sitter behagelig og perfekt plassert iforhold til 7.1 anlegget! :cool: Og ja jeg bor alene (student). :p

Før fra godstolen:

100_1227.jpg

Nå (dessverre litt dårlig lys):

Igodstolen.jpg

Sittegruppe før:

100_1226.jpg

Nå:

Sittegruppe.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer