stoffix Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 folio.. kan du gi link til bakgrunnsbildet ditt? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 bilde av kroken min "bakfra" ikke mye ryddig sjel her i gården Lenke til kommentar
Folo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 folio.. kan du gi link til bakgrunnsbildet ditt? husker nok ikke helt hvor jeg fant det. men la det ut her: http://www.folo.net/bilder/day_things_1280x1024.jpg Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Syk mus topdog.. Er den bra? Alt fo stor for hånden min Radhoo: Uansett så så det kabbiset fett ut Endret 19. desember 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 ja, kan jo komme med et bilde med endel rot på ej da.. kråa mi ja, veit at det e rotete... ikkje nevn det.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Oppdatert bilde... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Cornel: Ahh...diggbar skjerm! Men som det er blitt sagt til Folo, så står ikke det tastaturet en plass til skjermen og musa!! Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Syk mus topdog.. Er den bra? Alt fo stor for hånden min Jeg elsker den. ...men den er ikke noe å spille spill med da, har en vanlig Logitech optical i skuffen som jeg drar frem hvis jeg skulle spille litt(hvilket skjer svært sjelden). Jeg er skikkelig misunnelig på skjermen din Cornel, jeg var nok for tidlig ute og kjøpte LCD-skjerm Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 bilde av kroken min "bakfra" ikke mye ryddig sjel her i gården *bilder* "Sletter" du aldri colaflaskene etter deg når du er ferdig? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Radhoo: Uansett så så det kabbiset fett ut takker takker... Syntes det ble litt kjedlig med bare grått kab. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Radhoo: Er det i front klistra på det oxo? Eller er det bare den ene siden? Tror jeg må begynne å spare til stressless.. Da hadde blitt så deilig å sitte i en god stol forran pcen Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Radhoo: Er det i front klistra på det oxo? Eller er det bare den ene siden? Tror jeg må begynne å spare til stressless.. Da hadde blitt så deilig å sitte i en god stol forran pcen Alt er klistra på. Fikk tak i bildene fra nettet og drog på en plass som heter Industrikopi. Der printet de ut bildene på slike store klistremerker... Var ett herk å sette på det største da... Bobler osv osv. Hjalp ikke så mye da jeg fant ut at jeg satte det på oppned første gangen Men jeg fikk det på tilslutt da Lenke til kommentar
taulen Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Må legga inn mine bilder og da...... Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 Bilde 7 Bilde 8 Vart mange detta!!! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 bilde av kroken min "bakfra" ikke mye ryddig sjel her i gården *bilder* "Sletter" du aldri colaflaskene etter deg når du er ferdig? Skal bort før jul :O Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Var mange gode nerdebuler og huler her da. Selv om det var mye rått utstyr her og der var det spesielt 1 ting som har opptatt mitt øye. "vqb" eller'noe hadde en Vaselin Intensive fuktighetskrem ved PC'en, standard utstyr eller? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Radhoo: Er det i front klistra på det oxo? Eller er det bare den ene siden? Tror jeg må begynne å spare til stressless.. Da hadde blitt så deilig å sitte i en god stol forran pcen Alt er klistra på. Fikk tak i bildene fra nettet og drog på en plass som heter Industrikopi. Der printet de ut bildene på slike store klistremerker... Var ett herk å sette på det største da... Bobler osv osv. Hjalp ikke så mye da jeg fant ut at jeg satte det på oppned første gangen Men jeg fikk det på tilslutt da hehe, oppned ja Men det var et fint resultat.. Noen som vet om et super deilig stol til under 3k? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hmmm... okei noen litt dårlige kornete bilder av mitt lille sted... Tatt med webcam da jeg ikke får digitalcameraet opp mot PCen... Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har laga ett hull i veggen sånn jeg kan ha maskinene i rummet utenfor og slipper all støy... nerdehula fåkke glemme vennene mine bak ryggen som lager lyder Herlig.. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) *tøffe bilder* nice m16 Endret 19. desember 2003 av Yngvejos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg