Nosferatu Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har snekra litt i hula i dag, her er noe av resultatet. Mind you, i'm not finished.. Nye Hula 1 Nye Hula 2 Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Får du ikke mye flimring av å ha skjermene så nære pcene? Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Nei, faktisk ikke. Kjører den i midten på 100Hz og de to andre på 75Hz så er det nesten ikke merkbart. Eneste er at jeg må inn å ordne litt på geometrien på de to ytterste innimellom. Den har en liten tendens til å endre seg litt. hehe. Men det er ikke no stort problem. De skjermene der er så gamle at det ikke gjør no om de dør Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg tenkte mer på elektronisk støy ( eller noe sånt ? ) fra viftene.. jeg merker ofte det når jeg har pcen helt nærme skjermene.. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Siden jeg har postet bilder her før så kan jeg vel bare komme med en liten oppdatering... Har nå dytta inn 11disker i det ene Lian Li midi kabinett, har i tillegg viftekontroller, DVD brenner og soundcontrol i front. La oss si det slik, det er fullt, helt fullt. Sjekk alle SATA kablene, 10 stk SATA, 1 IDE. Alt blir drevet av min ThermalTake 480W PSU uten problemer :-) Endret 7. september 2004 av schmelck 1 Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Siden jeg har postet bilder her før så kan jeg vel bare komme med en liten oppdatering... Har nå dytta inn 11disker i det ene Lian Li midi kabinett, har i tillegg viftekontroller, DVD brenner og soundcontrol i front. La oss si det slik, det er fullt, helt fullt. Sjekk alle SATA kablene, 10 stk SATA, 1 IDE. Alt blir drevet av min ThermalTake 480W PSU uten problemer :-) WOW ser ut som en bilmotor Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 .... WOW ser ut som en bilmotor :!: Ja det har du rett i! Btw, det er 2,5TB, bare for å skryte litt... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvorfor så mange? PM meg om du vil selge noen til gibortpris da. Hehe. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Hvorfor så mange? PM meg om du vil selge noen til gibortpris da. Hehe. OT: de 1,5TB jeg hadde i utgangspunktet ble fylt opp. Trengte mer lagringsplass. Dessverre ingen jeg kan gi bort billig... Kjøpte de fra komplett forrige(?) uke da de hadde tilbud på 200GB SATA disker for 995kr stk (var ikke det beste tilbudet i verden, men uansett)... enda et bilde Endret 7. september 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvilken SATA-komtroller har du ? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvilken SATA-komtroller har du ? 2x av (den billigste 4porters SATA kontrollen du får?): http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=135912 Og 2x SATA på HK... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Siden jeg har postet bilder her før så kan jeg vel bare komme med en liten oppdatering... Har nå dytta inn 11disker i det ene Lian Li midi kabinett, har i tillegg viftekontroller, DVD brenner og soundcontrol i front. La oss si det slik, det er fullt, helt fullt. Sjekk alle SATA kablene, 10 stk SATA, 1 IDE. Alt blir drevet av min ThermalTake 480W PSU uten problemer :-) Døøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø..... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Btw. Hva er den kvite boksen i bunnen av kabinettet? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har snekra litt i hula i dag, her er noe av resultatet. Mind you, i'm not finished.. Nye Hula 1 Nye Hula 2 skjermen i midten vr najs (har sånn selv) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 kjører du hele dataen (cpu, skjermkort, alle harddiskene osv) på en 480watts strømforsyning? Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Var det han skrev andesam! Hva er da vitsen med å spørre en gang til? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Btw. Hva er den kvite boksen i bunnen av kabinettet? ligner på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MC190 Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Btw. Hva er den kvite boksen i bunnen av kabinettet? ligner på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MC190 Ehm...nei? Den ligner ikke i det hele tatt, og hvorfor skulle han ha en skjermkjøler inni pcen? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Btw. Hva er den kvite boksen i bunnen av kabinettet? Det er luftpumpen til akvariumsidepanelet mitt. Gammelt bilde, hvis du ser nøye så kan du se boblene inni tanken :-) Angående det sidepanelet, les denne: http://forum.hardware.no/index.php?&act=ST&f=15&t=235896 EDIT: klarer ikke å holde meg (beklager den dårlige humoren), om 4 innlegg DraZen så er du "1337"... Endret 7. september 2004 av schmelck Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hvordan lagde du den sidedøra? Det ser ut som om du er flink med plexi (har du kjøpt den ser jeg ned på deg!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg