ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 endre' date='04/09/2004 : 18:15'] Har tusja det svart nå. |_337 (453|\/|0|)|)3R! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 endre,04/09/2004 : 18:15] Har tusja det svart nå. |_337 (453|\/|0|)|)3R! ^^ tok litt tid før jeg klrte å knekke "koden" Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) ah 2x post... Endret 4. september 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvit CD-ROM på svart SFF? Som sagt; maskinen bygde jeg i går. CD-rom skal farges har eier bestemt, men det er ikke førsteprioritet når maskinen er helt ny. Stealth? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvit CD-ROM på svart SFF? Som sagt; maskinen bygde jeg i går. CD-rom skal farges har eier bestemt, men det er ikke førsteprioritet når maskinen er helt ny. Stealth? Kjøpe dvd-brenner først. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 http://linuxkongen.net/albums/kontor/study_004.sized.jpghttp://linuxkongen.net/albums/kontor/study_009.sized.jpg Min bule etter jeg har rydda litt ... USA eller australia, right? Han bor vel i Melbourne? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvit CD-ROM på svart SFF? Som sagt; maskinen bygde jeg i går. CD-rom skal farges har eier bestemt, men det er ikke førsteprioritet når maskinen er helt ny. Stealth? Hmm.. Hvordan skal man stealthe der? Greit nok på G-serien hvor det er det "lokk" foran, men på SN84 er det jo samme som på vanlige PCer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Hvit CD-ROM på svart SFF? Som sagt; maskinen bygde jeg i går. CD-rom skal farges har eier bestemt, men det er ikke førsteprioritet når maskinen er helt ny. Stealth? Hmm.. Hvordan skal man stealthe der? Greit nok på G-serien hvor det er det "lokk" foran, men på SN84 er det jo samme som på vanlige PCer. Nå tar du feil Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 URL til noen som har gjort det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 URL til noen som har gjort det? Stealthet? Det er akkurat det samme på alle Shuttle-modeller. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 URL til noen som har gjort det? Stealthet? Det er akkurat det samme på alle Shuttle-modeller. Jamenn! "#%"&/¤/ Teit. Vet du om noen som har gjort det med den du har, så kanskje jeg forstår? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 URL til noen som har gjort det? Stealthet? Det er akkurat det samme på alle Shuttle-modeller. Jamenn! "#%"&/¤/ Teit. Vet du om noen som har gjort det med den du har, så kanskje jeg forstår? Ja, jeg vet om plenty! Trål Sudhian for å finne bilder. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Edit: Skjønte det nå. Endret 4. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 USA eller australia, right? Han bor vel i Melbourne? Da tippet jeg rett! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 jeg syntes det har vært litt vel mye spamming og off topic her nå i det siste! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Fått meg ny stol i dag! Mye bedre enn den forrige jeg hadde Har også fått bestilt meg noen bord, som skal stå i et hjørne. (Skulle gjerne vist bilde, men det kommer ikke før jeg har fått satt sammen opplegget. (4-5 uker). Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 http://linuxkongen.net/albums/kontor/study_004.sized.jpghttp://linuxkongen.net/albums/kontor/study_009.sized.jpg Min bule etter jeg har rydda litt ... USA eller australia, right? Australia Surfebrettet som avslørte det ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hmmm var voldsomt som dere skulle ha ryddige buler da. Tror eg får ta en skikkelig rydde dag her før det utvikles enda flere rare skapninger her. Legger noen før og etter bilder en annen dag. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hmmm var voldsomt som dere skulle ha ryddige buler da. Tror eg får ta en skikkelig rydde dag her før det utvikles enda flere rare skapninger her. Legger noen før og etter bilder en annen dag. er det ikke sånn at man skal ta bilde av sånn bula er? ryddig eller ikke ryddig.... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Siden ingen poster buler så for jeg gjøre det Ja, jeg rydda i går. Fikk purring av mor Hu mente det så ut som et verksted, noe jeg egentlig liker. Endret 5. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg