Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvorfor ikke filme en liten film rundt i rommet? Får vel mer med seg tenker jeg Fordi interessen for det er sikkert rundt 0 Lenke til kommentar
sete Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ser ikke ut som du trenger tapet Wh1te :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ser ikke ut som du trenger tapet Wh1te :!: Riktig. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 [masse bilder] Hah, jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, Wh1te. Konge at det er filmfans som faktisk kjøper filmer... Jeg har desverre flyttet til Nord-Norge, og har som en følge av dette måtte ha lagt igjen over 350 DVDer og 850 CDer... De ligger på gutterommet mitt hos foreldrene mine... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvorfor ikke filme en liten film rundt i rommet? Får vel mer med seg tenker jeg Fordi interessen for det er sikkert rundt 0 Men det hadde vel vært mindre arbeid enn med collagen du lagde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Men det hadde vel vært mindre arbeid enn med collagen du lagde? Tok vel noen minutter. Ikke lang tid. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Her har dere nerdebula mi, litt rotete her grunnet sliping av gulv inne i stua, jeg har faktisk mitt eget litt nerdehus utenfor verandaen nerdbula mi! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Her har dere nerdebula mi, litt rotete her grunnet sliping av gulv inne i stua, jeg har faktisk mitt eget litt nerdehus utenfor verandaen nerdbula mi! Jeg ser en MX510-pappeske, men ser ingen MX510 på bordet! Sviker! Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 ahpadt: Jeg ser det samme. Highlander din sviker. :O Skal ta noen bilder selv nå strax tenker jeg. *nå* hihi Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Her har dere nerdebula mi, litt rotete her grunnet sliping av gulv inne i stua, jeg har faktisk mitt eget litt nerdehus utenfor verandaen nerdbula mi! Så ikke så voldsomt deilig ut Lenke til kommentar
highlander Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Faen da, jeg skrev jo at den var rotete grunnet sliping i stua. Jeg skal ta nye bilder imårra etter jeg har rydda. Edit: Det brune bordet og stolene som ligger i sofaen skal bort etterhvert, spør "pain" han vet at det kan se fint ut med glassbord i midten og sofakoserom! Endret 2. september 2004 av highlander- Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) @ NeoRag Ikke misforstå, står endel temp. ting der ^^ Veldig populært sted å være hos highlander, så mange kan ikke ta feil Endret 2. september 2004 av pain Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det jeg tenkte var at det ikke kunne være så deilig å sitte så nær skjermen. Så trangt ut og lite herlig, men om det er en midlertidlig løsning, så kan det vel være bra når det er "skikkelig" Lenke til kommentar
highlander Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg sitter ikke teipa inntil skjermen, k. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 highlander- er pro da. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 highlander- er pro da. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er så mange fullstendig idiotiske ting folk får seg til å kommentere i denne tråden. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er så mange fullstendig idiotiske ting folk får seg til å kommentere i denne tråden. Jada jeg-leker-moderator-men-er-det-ikke pappa! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er så mange fullstendig idiotiske ting folk får seg til å kommentere i denne tråden. Sikter vel ikke til meg? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Det er så mange fullstendig idiotiske ting folk får seg til å kommentere i denne tråden. Sånne ting som du gjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg