Kimius Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 ok. bilder kommer i løpet av dagen(håper jeg). må bare få opp noen ting som jeg ikke har gidda å henge opp enda. og så kanskje rydde litt. vær obs på at det kan ta tid, så det er ukjent om de kommer opp idag. det er dessuten svære bilder, så 56k modem er ikke anbefalt... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Her er bilder fra min liten pc-krok. "Server": Hovedmaskin: Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Nå der har vi en SKIKKELIG nerdehule. Det er slikt det skal se ut. Synes det virker som et koselig sted jeg, Hartvig Takker. Mener at siden jeg tilbringer en god del timer der, så må det være litt hjemmekoselig ,ikke sant? Der jeg sitter på bildet, har jeg fullstendig oversikt over hele stua (lener stolen litt bakover så kan jeg på TV'n), samt jeg kan se hvem som kommer på besøk uten å måtte røyse meg utav stolen, hehe Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Takker. Mener at siden jeg tilbringer en god del timer der, så må det være litt hjemmekoselig ,ikke sant? Der jeg sitter på bildet, har jeg fullstendig oversikt over hele stua (lener stolen litt bakover så kan jeg på TV'n), samt jeg kan se hvem som kommer på besøk uten å måtte røyse meg utav stolen, hehe Det høres ekstremt bra ut, planlagt ned til den minste detalj Er det en liten leilighet du har eller? Jeg bare lurte det så nemlig ut som det var et vindfang rett utenfor all hardwaren Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) her er min krok edit: skjermen Endret 18. desember 2003 av pc^2004 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Da har jeg endelig fått til å legge ut bilder på nettet og her er min "Nærdebule" Zemeckis` nærdebule Lenke til kommentar
bambam Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Pulten tåler mer en det ser ut som. Ristet som besatt da eg satte tv'n opp der for å se om den var stabil og det var den. Har hatt slik i 2år nå så 1mnd er long gone. Haha, den var fin Lo utrolig godt av den, haha. Tragisk at jeg ikke har cam da, men tror ikke det er det største tapet dere har hatt Stå på Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Radhoo: Fet nerdekrok.. Hvor kjøpte du stolen? Så deilig ut..! Btw:kult kabbis.. Endret 18. desember 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Sånn, her er min bule... Jada, vet det er rotete, men har så mye annet å gjøre enn å rydde... BTW, hva synes dere hittil om min casemod? Første jeg har gjort, og jada, vet det ikke er så mye orginalt der inne Får vannkjøling og lianli snart, da skjer det ting skal dere se! Ikke så langt i fra Lengre i fra Nærme Nærmere Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Sånn, her er min bule... Jada, vet det er rotete, men har så mye annet å gjøre enn å rydde... BTW, hva synes dere hittil om min casemod? Første jeg har gjort, og jada, vet det ikke er så mye orginalt der inne Får vannkjøling og lianli snart, da skjer det ting skal dere se! Ikke så langt i fra Lengre i fra Nærme Nærmere Dænken jeg har samme tastatur som deg!! Syns det var nåkka merkeli med ditt, så etter litt tankegang så jeg at det var samme som mitt, begynner å bli litt sånn småtrøtt (var ekstremt tidlig oppe i dag med ca. 4-5 timers søvn). Ikke vant til dette bortsett fra LAN da. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Når man er samboer med en dame og bor i en to-roms, er det vanskelig å beholde nerdefaktoren, så jeg har måttet skjule ledningene fra PC langs gulvet bort til stereoen som ikke lenger står sentrert rundt PC'n, selge Chieftech-tårnet og kjøpe barebone som passer inn i skatollet. Det som er bak skapdøra er WLAN'et mitt til PDA'en og de to bærbare PC'ene som også finnes i huset. Resten av leiligheten ser du her. Endret 18. desember 2003 av TopDog Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 hehe... tastisset er diggers det. Du kan se at det blå øverst er litt matt, et påbegynt moddeprosjekt Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) Radhoo: Fet nerdekrok.. Hvor kjøpte du stolen? Så deilig ut..! Btw:kult kabbis.. Kjøpte den på Jysk. Direktør stol. Svært deilig. De andre stolene jeg hadde så ble foret i stolen så flat-klemt at jeg fikk tre-smak i ræva... Har ikke gjort så mye med kabinetet da. Klistra på et stor klistremerke. Kosta meg 300.- får å få det printa ut på spesial papir... Endret 18. desember 2003 av Radhoo Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det høres ekstremt bra ut, planlagt ned til den minste detalj Er det en liten leilighet du har eller? Jeg bare lurte det så nemlig ut som det var et vindfang rett utenfor all hardwaren Joda, du har nok rett i det ikke er den største leiligheta jeg har hatt, men den duger. Måtte nesten sette opp maskineriet slik. På den måten fikk jeg alt rotet mitt på en plass, samtidig som jeg kan sitte i stua og holde på med PC'n. Dama mi er ikke like blid hver gang jeg drar data-delene ut over hele stua skjønner du, hehe. Som du ser av bildene ,så på høyre-siden ser du inner-gangen vår, mens på venstre side kan vel skimte kjøkkenet. Ikke store greiene, men så lenge man klarer å lage mat der skal man vel være fornøyd Lenke til kommentar
Folo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 en liten studentkrok Lenke til kommentar
nadz79 Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Endelig noen med litt stil over sakene Folo! Men det tastaturet ser helt for j"#¤ig ut, skiller seg litt ut fra resten! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Endelig noen med litt stil over sakene Folo! Men det tastaturet ser helt for j"#¤ig ut, skiller seg litt ut fra resten! Regner med nissen har vært innom Logitech og henta diNovo tastaturet mitt Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Folo: Ja dette må jeg si, det var pent! Digg skjerm og høyttalere, men er enig i at det tastaturet ikke står helt i stil Logitech Internet Navigator Keyboard SE hadde stått mer i stil Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Så ryddig? gush!.. ingen nerdebule det der... men så var det vel student bule... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Så ryddig? gush!.. ingen nerdebule det der... men så var det vel student bule... du... bare se på bildene mine da... ROT! hva synes folk om dataen min btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg