Gå til innhold

Nerdebula di!

resac

Anbefalte innlegg

ok. bilder kommer i løpet av dagen(håper jeg). må bare få opp noen ting som jeg ikke har gidda å henge opp enda. og så kanskje rydde litt.

vær obs på at det kan ta tid, så det er ukjent om de kommer opp idag. det er dessuten svære bilder, så 56k modem er ikke anbefalt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå der har vi en SKIKKELIG nerdehule. Det er slikt det skal se ut. Synes det virker som et koselig sted jeg, Hartvig

Takker.

Mener at siden jeg tilbringer en god del timer der, så må det være litt hjemmekoselig ,ikke sant?

Der jeg sitter på bildet, har jeg fullstendig oversikt over hele stua (lener stolen litt bakover så kan jeg på TV'n), samt jeg kan se hvem som kommer på besøk uten å måtte røyse meg utav stolen, hehe :thumbup:

Lenke til kommentar
Takker.

Mener at siden jeg tilbringer en god del timer der, så må det være litt hjemmekoselig ,ikke sant?

Der jeg sitter på bildet, har jeg fullstendig oversikt over hele stua (lener stolen litt bakover så kan jeg på TV'n), samt jeg kan se hvem som kommer på besøk uten å måtte røyse meg utav stolen, hehe :thumbup:

Det høres ekstremt bra ut, planlagt ned til den minste detalj ;)

Er det en liten leilighet du har eller? Jeg bare lurte det så nemlig ut som det var et vindfang rett utenfor all hardwaren ;)

Lenke til kommentar
Pulten tåler mer en det ser ut som. Ristet som besatt da eg satte tv'n opp der for å se om den var stabil og det var den. Har hatt slik i 2år nå så 1mnd er long gone. :thumbs:

Haha, den var fin :lol:

Lo utrolig godt av den, haha.

Tragisk at jeg ikke har cam da, men tror ikke det er det største tapet dere har hatt ;)

Stå på :thumbup:

Lenke til kommentar
Sånn, her er min bule... Jada, vet det er rotete, men har så mye annet å gjøre enn å rydde...

BTW, hva synes dere hittil om min casemod? Første jeg har gjort, og jada, vet det ikke er så mye orginalt der inne :)

Får vannkjøling og lianli snart, da skjer det ting skal dere se! :p

Ikke så langt i fra

Lengre i fra

Nærme

Nærmere

Dænken jeg har samme tastatur som deg!! Syns det var nåkka merkeli med ditt, så etter litt tankegang så jeg at det var samme som mitt, begynner å bli litt sånn småtrøtt (var ekstremt tidlig oppe i dag med ca. 4-5 timers søvn). Ikke vant til dette bortsett fra LAN da.

Lenke til kommentar

Når man er samboer med en dame og bor i en to-roms, er det vanskelig å beholde nerdefaktoren, så jeg har måttet skjule ledningene fra PC langs gulvet bort til stereoen som ikke lenger står sentrert rundt PC'n, selge Chieftech-tårnet og kjøpe barebone som passer inn i skatollet. Det som er bak skapdøra er WLAN'et mitt til PDA'en og de to bærbare PC'ene som også finnes i huset.

shuttle_in_action.jpg

Resten av leiligheten ser du her.

Endret av TopDog
Lenke til kommentar
Radhoo: Fet nerdekrok.. Hvor kjøpte du stolen? Så deilig ut..!

Btw:kult kabbis..

Kjøpte den på Jysk. Direktør stol. Svært deilig. De andre stolene jeg hadde så ble foret i stolen så flat-klemt at jeg fikk tre-smak i ræva... Har ikke gjort så mye med kabinetet da. Klistra på et stor klistremerke. Kosta meg 300.- får å få det printa ut på spesial papir...

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar
Det høres ekstremt bra ut, planlagt ned til den minste detalj ;)

Er det en liten leilighet du har eller? Jeg bare lurte det så nemlig ut som det var et vindfang rett utenfor all hardwaren ;)

Joda, du har nok rett i det ikke er den største leiligheta jeg har hatt, men den duger. Måtte nesten sette opp maskineriet slik. På den måten fikk jeg alt rotet mitt på en plass, samtidig som jeg kan sitte i stua og holde på med PC'n. Dama mi er ikke like blid hver gang jeg drar data-delene ut over hele stua skjønner du, hehe.

Som du ser av bildene ,så på høyre-siden ser du inner-gangen vår, mens på venstre side kan vel skimte kjøkkenet. Ikke store greiene, men så lenge man klarer å lage mat der skal man vel være fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...