resac Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Her kan du poste et bilde av nerdebula di! hvem har den største Bula? hvem har den minste? hvem har den tøffeste? osv!! PS: skal legge opp bilde selv snart (dødt digicam) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 My Nerdebolig! legger inn link.. bildet er svært(1600*1200, 440kb).. viser ikke hele "boligen" men viser det viktigste!(les pc! ) skal se om jeg får tatt nye nå i uka.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Må bare si det er direkte KRIMINELLT å henge en Britney-plakat ved siden av Masters of Shaolin!! Kung-fu munker er fett som f.. Britney er..uff! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Må bare si det er direkte KRIMINELLT å henge en Britney-plakat ved siden av Masters of Shaolin!! Kung-fu munker er fett som f.. Britney er..uff! Hehe.. for å berolige deg så er begge tatt ned nå.. Lenke til kommentar
resac Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Me likes your computah, PS: Har akkurat den samme videospiller'n Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Nylig flyttet, så det er ikke helt ryddig ennå. Holder på å skru fast strøm-forgrenere, nettverks-hub og usb-hub på undersiden av bordet, så slipper jeg det havet av ledninger jeg hadde tidligere. Shuttle / 2.8ghz / r9600 / 2x160gb / Hansol h950 oppå Filserver / 0.6ghz / 3x 160gb / 3x 120gb / 2x 80gb under Endret 26. oktober 2003 av psilocybe Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Me likes your computah, Vant 1premie på warpzone 12 i moddecompoen med den Lenke til kommentar
resac Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 CObra! send meg noen bilder da mann...! steike... den va litt bra da! (hva har u gjort me den da?) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Her er min plass .. legg merke til Jif flaska! jeg vasket og rydda rommet idag! Som dere sikkert ser... (vell...rydda bare pulten da...trenger ikke å rydde noe mer vell? ) PS. kabinettet balanserer oppå enkant http://www.bjaaland.net/hw.no/nerdeplass2.jpg Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 psilocube : for en DELIG stol....fått tak i den da? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Tenkte jeg skulle legge opp min bule. Bildet er riktignok veldig gammelt. Mye er forandret siden bildet ble tatt, spesielt på utstyret. (Har bare ikke et kamera tilgjengelig for øyeblikket så jeg fikk ikke tatt noen frisk bilder) Vinkel 1 Vinkel 2 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 psilocube : for en DELIG stol....fått tak i den da? Ikea. cybe, ikke cube. bamsefar: snertent kabinett (såfremt innholdet også ser relativt grått og industrielt ut). Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Legg merke til min fine radiator Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 her er mitt, tatt nettopp Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 psilocube : for en DELIG stol....fått tak i den da? Ikea. cybe, ikke cube. bamsefar: snertent kabinett (såfremt innholdet også ser relativt grått og industrielt ut). Sorry for å skuffe deg, men det er det ikke. Vet ikke hvorfor akkurat det bildet ble slik det ble, men for øyeblikket så er det langt i fra grått og industrielt. Nei jeg har bokstavelig talt ingenting igjen ifra det gamle kabinettet. ALT er bygd om. - -Plexiplate til Hk (Matt plexi) -Plexikabinett til Cdrom,hd osv (Også matt plexi) -Doble plexiplater på begge sidedørene (Ren og pen plexi med pene nagler) -Sotet plexi i topp med et meget pent mønster -Moddet strømforsyning med plexikabinett rundt (eneste som er kjøpt i kassa, utenom lysene) I tillegg så har jeg laget et "bur" som jeg har skjult alle kablene i, alla noe Gnome (Hvis folk følger med på Bit-Tech) har gjort, med stilige sølvfargede kabler i fra som skjuler strømkablene. Bare at buret som han hadde som var av plast som ble krommet har jeg av matt plexi (les pusset plexi) -Og ny front som også er i sotet plexi. Er riktignok langt ifra ferdig med den. OG mye mer. Så ikke noe grått og kjedelig hær i gården. (Resten av utstyret(Skjerm, mic) er i tillegg farget og "moddet" i samme stil) Når får DU se dette, tenker du? Når Casemodcompoen på Ok.no begynner Hvis ingen skulle ha skjønt det til nå så eeeelsker jeg plexi. (Hvorfor jeg skrev alt dette tullet må gudene vite, følte vel for å skryte litt ) Men nå vil jeg se flere nerdebuler!! Lenke til kommentar
simes Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Vet noen hvor man får kjøpt sånn natural keybord, eller hva det heter, som psilocybe har? Jeg har sett litt etter det, men ingen har det? Merkelig. Ville da ikke tro at slike tastatur var et dødt marked, men men. For å komme seg på topicen igjen så vil jeg ikke ta bilde før jeg enten har rydda på rommet eller flytta på hybel. Begge løsningene vil nok ta like lang tid; i underkant av ett år.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Her er tastaturet jeg har. Knakende bra, og aldeles herlig å skrive på. Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ellers har jeg et Logitech desktop pro keyboard, det også er helt genialt... Lenke til kommentar
resac Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 katode på skrivebordet? Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ja, men det ble litt rart på bilde, i virkeligheten ser det helt genialt ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg