Gå til innhold

C More Play på CD Kabel-boks

Anbefalte innlegg

Jeg har et abonnement på C more play. C more play skal være mulig å bruke med dekoder fra canal digital kabel, ifølge både c more og canal digital kabel. Jeg har ADB 5720, og den skal ha støtte for dette, ifølge canal digital kabel.

MEN. Hvordan funker det? Jeg fikk til svar fra kundeservice at på den nye T-we-boksen skulle det ihvertfall la seg gjøre, men hun trodde det skulle funke på den boksen jeg har også. Men det lot seg ikke gjøre å få noe svar på hvordan. Jeg mistenker at tilgangen på denne tjenesten er kombinert inn i "filmleie"-saken jeg har i menyen, og ikke en egen sak som gir meg bare c more play. Og at jeg er nødt til å kjøpe tilgang via abonnementet jeg har hos canal digital kabel. Og at jeg ikke kan bruke abonnementet jeg har på tjenesten fra før.

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ja det var vel noe sånt jeg trodde. Jeg abonnerer ikke på cmore på kabeltv-opplegget, men jeg har det i et abonnement en annen plass. Jeg tenkte jeg kunne taste inn brukernavn og passord i tuneren sånn som med wimp for eksempel, men det lar seg sannsynligvis ikke gjøre. Selv om hun på kundeservice påsto det skulle la seg gjøre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...