r}CYan8D$[@3 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Heisan! Jeg prøver å sette opp en Minecraft server for meg og noen venner, men uansett hvor mye jeg prøver så vil ikke portene åpnes. Jeg har prøvd alt jeg kan tenke på og det funker fortsatt ikke. Er det noe Get har blokkert? Porten jeg skal ha åpnet er 25565(standard Minecraft port) Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det er tusenvis av tråder om akkurat dette temaet... Søk! Lenke til kommentar
r}CYan8D$[@3 Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Det er tusenvis av tråder om akkurat dette temaet... Søk! Jeg vet det er flere tråder om portforwarding, men jeg har ikke funnet noen med samme problemet som mitt Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hva er problemet ditt da? Lenke til kommentar
r}CYan8D$[@3 Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Hva er problemet ditt da? At enda jeg portforwarder, så kan man ikke koble seg til serveren. (Jeg har riktig ip) Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Da er det noe feil, eller så har du gjort noe feil... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det jeg vet er at Get blokkerer port 25 til privatnett slik at man ikke kan sette opp en epost-server. Men de fleste andre porter skal være åpne. Til og med DNS (tcp/udp port 53) skal være åpen. Da må du nok se på brannmuroppsettet ditt. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Lite informasjon her. Hvilken ruter? Er brannmuren lokalt på maskinen på? Har du sjekket med et online verktøy som http://ping.eu/port-chk/ sånn at du vet at dette er problemet og ikke noe annet? Hvordan ser oppsettet ut på ruteren/datamaskinen? EDIT: Kan hende http://portforward.com/english/applications/port_forwarding/Minecraft_Server/ kan hjelpe deg. Endret 17. august 2014 av Lednar Lenke til kommentar
r}CYan8D$[@3 Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Det var brannmuren på pcen som blokkerte utgående trafikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå