AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg har en 14 åring som har vondt i høyre testikkel. Har merker det mest (bare) når han tar på den. Det kommer og går, men smerten er ikke så intens. Han har ingen kuler osv. Hva kan det være?? Noe gærent? Anonymous poster hash: 77c5c...7b4 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Pubertet. Går enten over av seg selv etter en stund, men kan også hjelpe å, ja du vet.. da pleier det å forsvinne fort Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Pubertet. Går enten over av seg selv etter en stund, men kan også hjelpe å, ja du vet.. da pleier det å forsvinne fort Ja, jeg vet.. (runke??) Anonymous poster hash: 77c5c...7b4 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Pubertet. Går enten over av seg selv etter en stund, men kan også hjelpe å, ja du vet.. da pleier det å forsvinne fort Ja, jeg vet.. (runke??) Anonymous poster hash: 77c5c...7b4 Jepp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå