powerclown Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 hei! Har litt problemer med en harddisk som feilrapporterer "free space" selv om jeg sletter filer så øker ikke "free space" og det fører til at jeg ikke får installert de programmene jeg trenger selv om det egentlig er plass :grine: har kjørt diskdoktor, scandisk osv. uten at det hjelper... har lest at det kan være en bug i windows, men finner ingen fix på det. noen som vet noe om problemet? ps! problemet kan fikse seg selv etter en stund (dager), men så får jeg det samme problemet igjen.. mvh -Knut Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har du prøvd å tømme "Recycle Bin" på desktop'en din? Lenke til kommentar
powerclown Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 Er nok ikke det som er problemet Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hjelper det å høyreklikke på disken? Hvis nei, hvilket OS med SP'er, og hvilket filsystem har partisjonen du har problemer med? Lenke til kommentar
powerclown Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 høyreklikke, hva mener du? kjører xp,ntfs og sp2 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 høyreklikke, hva mener du? kjører xp,ntfs og sp2 XP SP2? DET kan være en del av problemet... : (Nytt forum, men like stygge smileys...) Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 På en av mine FAT32-partisjoner, så vil Windows av en eller annen grunn ikke frigjøre plass med en gang. Jeg merker da av denne partisjonen, og klikker en gang på høyre mustast slik at menyen kommer opp. Dette oppdaterer av en eller annen grunn partisjonens data vedrørende diskbruk. WinXP & SP2? Må være feil... Lenke til kommentar
powerclown Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 huh ja er nok sp1! btw. hjalp ikke å høyreklikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå