Gå til innhold

Hardware.no: Mangler stavekontroll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 år senere...

MEGABUMP!

 

Vet godt at det er en gammel tråd, men jeg søkte på "stavekontroll" og dette var den mest relevante emnetråden som dukket opp.

 

Hva med å få lagt til en stavekontroll på forumet nå? Daglig ser jeg mindre og større feil, både fra meg og andre, som irriterer meg (og helt sikkert flere enn meg) her på forumet.

 

En siste ting, selv om psilocybe sa sin mening for hmm nesten 4 år siden, kan det være at selv han har skiftet mening. Selv om jeg går på skole i 10 år til, vil ikke det hjelpe på naboen min sin rettskriving. (selv om jeg elsker naboen min..)

 

Edit; dette var en helt ubrukelig feilpost. Jeg ser "forumet" har egen tilbakemeldingsside..

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Stavekontroll kan du få ved å bruke f.eks FireFox som nettleser så slipper du alt det tullet med å inkludere det via selve forumet:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:3

 

 

Personlig så ser jeg intet behov for å inkludere en slik tjeneste på dagens forum. Drift har evig nok å henge fingrene i en å inkludere noe slikt.

Edit: Dessuten så blir denne feilpostet, dette har ikke no med hardware.no å gjøre og skulle ha ligget i Tilbakemelding om Forum. STenges.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Edit; dette var en helt ubrukelig feilpost. Jeg ser "forumet" har egen tilbakemeldingsside..

9084519[/snapback]

Og om noen når flyttet tråden dit (i stedet for at du lager en ny), så blir det bra. Har du firefox og er bekymret for egen staving også, kan du forresten laste ned en norsk ordliste her.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...