Kv84 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Er det slik at man kan bli utestengt for godt fra Kvinneguiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Regner med det er slik på de fleste forum? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Regner med det er slik på de fleste forum? Men da burde jeg vært ute nå for å si det sånn. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Du får sikkert lov til å slutte frivillig også. 1 Lenke til kommentar
Dorosseru Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Mener man kan være utestengt i så mye som 6 måneder, men da skal man ha vært utestengt ett par ganger. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Men da burde jeg vært ute nå for å si det sånn. Du burde strengt tatt vært inne.. på Gaustad... i tvangstrøye. 1 Lenke til kommentar
Dorosseru Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Men da burde jeg vært ute nå for å si det sånn. Du burde strengt tatt vært inne.. på Gaustad... i tvangstrøye. Hvorfor burde hun det? Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Men da burde jeg vært ute nå for å si det sånn. Du burde strengt tatt vært inne.. på Gaustad... i tvangstrøye. Nei, du mener Ila. Lenke til kommentar
Kv84 Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Men da burde jeg vært ute nå for å si det sånn. Du burde strengt tatt vært inne.. på Gaustad... i tvangstrøye. Hvorfor burde hun det? Spør de på Kg eller folk som har vært der og er her nå. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Men da burde jeg vært ute nå for å si det sånn. Du burde strengt tatt vært inne.. på Gaustad... i tvangstrøye. Nei, du mener Ila. Det ville du vel like, tenker jeg . Du er ikke fengselskandidat akkurat. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Nei, du mener Ila. Jeg trodde du hadde truffet en annen kar? Lenke til kommentar
FrøkenEhrmann Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg skjønner ikke helt hvordan de kan utestenge noen på livstid. Du vil jo ikke ha samme IP adresse for evig, og det er jo bare å bytte nick. Har selv blitt utestengt, og det er jo ikke akkurat noe stort tap for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå