sjefen_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har et abit-BD7II raid hovedkort, og det har selvfølgelig bare to "ører" til å feste nb kjøler i. Går det ann å få festa en nb-kjøleblokk (magnum) uten å lime den fast? Slik at den sitter skikkelig. Eller bør jeg bare kjøpe AC sin som er laget for slike teite hovedkort? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Nå husker jeg ikke hvordan den blokka ser ut. Men hvis det er to hull i den, og disse står over ørene på HK, så kan du kjøpe 3mm gjengestang. Så varmer du opp tuppen med en gassbrenner, evt legg den i en vedovn i full aksjon. Når den er rødglødende, tar du bare en spiss tang og bøyer en liten kork her. Denne hekter du ganske enkelt i øret på HK, og setter skive og mutter på vannblokken. Du kan også bruke strips, men det er jo litt jalla. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Ingen problemer, kjøp de to tynne strips som passer og bruk disse til å feste blokka. Har selv kjørt med det over lang tid. Lykke til Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2003 oki, da sparer jeg de pengene, tusen takk! 3mm gjengestang har de vel på jernia. Bare å kappe lit i kabinettet så blir det vannkjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå