Sheldon C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Har Samsung nettbrett med Android 4.2. Har installert Nrk appen og prøver å videresende signalet til Google chromecast, men får det ikke til? Noen som har fått dette til å fungere og kan guide meg? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Kan du ikke bare speile skjermen, og se sånn? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 beklager, vet ikke helt hva du mener? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Start chromecast appen på ditt nettbrett. Der får du mulighet til å speile nettbrettets skjerm til TV Endret 17. august 2014 av Gamling1 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Det har jeg gjort. Netflix og Youtube fungerer fint med chromecast. Men i Nrk appen får jeg ikke opp chromecast knappen. Fungerer det hos deg? 1 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Bruk NRK Cast, ikke den vanlige appen. Endret 17. august 2014 av JohnRichard Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Ja, da fungerer det. Måtte bruke tipset til gamling1 og kjøre chromecast appen på nytt, og da får jeg videresendt signalet fra Nrk cast til chromecasten. Eneste minus med Nrk cast er at det ikke er norsk teksting. Takk for hjelpen begge to! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Den offisielle NRK-appen kommer straks med CC støtte. Den er for tiden i Beta, og fungerer veldig bra. Det er derimot ikke med tekst enda, men dette har utviklerene uttalt at kommer etter hvert. Mulig man fortsatt kan bli med å betateste. Finner all info her: http://nrkbeta.no/2014/07/09/vil-du-betateste-android-appen-for-nrk-tv/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå