f0undd Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) RAM: Corsair Dominator 1600mhz 16 GB (4x4) HK: ASUS P87ZZ-V Deluxe CPU: i5-3570k GPU To Gigabyte GTX 680 i SLI CPU Kjøler: Corsair H70 SSD: 3 år gammel Intel 80 GB SSD HDD: 1 GB 7200 RPM HDD Lydkort: Asus Xonar Essence STX Kabinett: NZXT Phantom Big Tower Sort PSU: Corsair HX850 Skal selge fordi jeg har bygget meg en mini atx gaming pc som er mye lettere og ta med seg samtidig som den er kraftig nok for mitt bruk (1080p gaming på en skjerm, lol og dayz). Tror PCen har holdt seg ganske bra og den regnes vel som ganske high end idag også, skal vel kunne få litt for denne? Ny pris for dette idag er vel rundt 14-15,5k Endret 17. august 2014 av Plastlim Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Spørs du får særlig mere en 10 000 kr kanskje litt under, siden skjermkortene er litt utdaterte, SSD og harddiskene er typisk en smule utdatert. Resten er vel brukbart, men tror de fleste ville ungått SLI oppsett for å ungå problemer. Nå vet jeg ikke helt hvor gammelt dette er, men vil anta ca 2 år ut i fra prosessoren og skjermkortet. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) ca 5-7000kr, avhengig av hvor desperat (dum) kjøperen er. Endret 17. august 2014 av iFire Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Ca 5-6 tusen. Gammel hardware synker raskt i pris, derfor gi jeg min gamle hardware til min familie. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Seriøst 4000-5000 kr? Da ville jeg ikke solgt i det heletatt, blir nesten gi bort pris. 6000-7000 kr bør vertfall være oppnåelig selv om det er dårlig marked. Største problemet er ofte at det er så mange som selger sammenlignet med de som kjøper, dermed, vil mulighetene å få solgt til en høy pris reduseres, siden kjøperne har så mange alternativer å gå for. Men selv om det er høy konkuranse trenger det ikke bety man ikke får solgt. Man bør heller tilby garantier samt kvitteringer, være nøye å gi mye bilder av maskinen, kanskje også sørge for den ser veldig pen ut, helst uten støv og riper. Youtube filmklipp kanskje? Samt mest mulig informasjon. Problemet er ofte en del som kjøper på finn eller hardware ofte ser mere på skjermkort og cpu enn hele maskiner. Tror også harddisken og SSD disken muligens ikke er særlig populær på bruktmarkedet siden SSD prisene er veldig gode, og harddisk koster ikke så mye nytt. Endret 18. august 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) 4 eller 5 What Mtp. hvor dårlig tilbudene på finn er ville jeg ihvertfall prøvd 10k. Så kan du heller motta bud. Lurt å selge den fort, da neste grafikkort antagelig kommer neste måned. 16gb og sli grafikkort trekker prisen opp, og det faktum at prosessoren fremdeles er helt fin for bruken sin. Må tenke ytelse også, bare fordi noe er en gen gammel yter det ikke langt fra det man kjøper nytt nå. Endret 19. august 2014 av PgUp Lenke til kommentar
PrincepBaker Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 4 eller 5 What Mtp. hvor dårlig tilbudene på finn er ville jeg ihvertfall prøvd 10k. Så kan du heller motta bud. Lurt å selge den fort, da neste grafikkort antagelig kommer neste måned. 16gb og sli grafikkort trekker prisen opp, og det faktum at prosessoren fremdeles er helt fin for bruken sin. Må tenke ytelse også, bare fordi noe er en gen gammel yter det ikke langt fra det man kjøper nytt nå. Haha, vel. da har jeg bare én ting å si: La oss se hva han fikk for pc-en når han har solgt den. Så ser vi hvem som hadde rett. Han får hvert fall ikke mer enn 6 k. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Jepp det vil jeg og vite, litt over 8k nytt uten hk og 2x gpu? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 4 eller 5 What Mtp. hvor dårlig tilbudene på finn er ville jeg ihvertfall prøvd 10k. Så kan du heller motta bud. Lurt å selge den fort, da neste grafikkort antagelig kommer neste måned. 16gb og sli grafikkort trekker prisen opp, og det faktum at prosessoren fremdeles er helt fin for bruken sin. Må tenke ytelse også, bare fordi noe er en gen gammel yter det ikke langt fra det man kjøper nytt nå. Haha, vel. da har jeg bare én ting å si: La oss se hva han fikk for pc-en når han har solgt den. Så ser vi hvem som hadde rett. Han får hvert fall ikke mer enn 6 k. Kan du finne like bra setups på finn for den prisen? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Kanskje men sikker ikke. Skjønner ikke hvorfor vedkommende bare oppgradere litt, nye gpu og ssd? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 8K tenker jeg, Jeg hadde betalt det om jeg hadde penger i hånden Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Kanskje men sikker ikke. Skjønner ikke hvorfor vedkommende bare oppgradere litt, nye gpu og ssd? Han skrev jo det i poten... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Kanskje men sikker ikke. Skjønner ikke hvorfor vedkommende bare oppgradere litt, nye gpu og ssd? Han skrev jo det i poten... Ja han gjorde det, men skjønner hvorfor. Han hiver mye peng ut vinduet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå