.Andre Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg har idag en Logitech G5 som er rundt 10 år gammel. Musen fungerer uten problemer, jeg er fornøyd med den. Jeg lurer på om den musen fortsatt er en god mus sammenlignet med det som er nytt idag. Er den musen fortsatt god nok eller bør jeg vurdere en ny? Jeg har ikke erfaring noen andre mus. Jeg spiller hovedsakelig FPS spill som BF4. Hvis jeg skal ha en ny mus, hvilken anbefales til FPS spill? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Logitech G5 bruker samme laserteknologi som andre datamuser i dag. Eneste forskjellen er DPI (dots per inch) eller bevegelsesoppløsningen, altså hvor nøyaktig den er. Men så lenge du er fornøyd med den du har i dag er det ingen grunn til å bytte. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hvis du er fornøyd og den funker så er det jo ingen vits i å bytte. Lenke til kommentar
-ondr3 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Til fps spill anbefaler jeg en mus med optisk sensor. da det er problemer med accel og prediction på laser muser. Har hørt mye bra om zowie fk2\evo Har selv en Razer Deathadder 2013 som også fungerer bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå