Oslo-4 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hjeeeelp. Har en WD disk på 1T som jeg har hatt koblet via USB. Alt har gått bra. Har ALT av bilder på den. Så vil den ikke mer. Den surrer og går som normalt, men når den skal hentes frem i filutforsker laster og laster den... Den er delit inn i tre partisjoner. Den første dukker opp ganske kjapt, den andre bruker en del lengre tid. Den siste og største lastes aldri inn... Har prøvd forskjellige redningsprogrammer, uten hell. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg mistenker at den er propp full forøvrig.... PLEASE... Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Har du hatt bilder på en ekstern harddisk uten backup???! Hvilke programmer har du prøvd? Lenke til kommentar
Oslo-4 Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 SeaTools for Windows - HDDScan - Data lifeguard diagnostic Det er egentlig en helt vanlig intern HDD som jeg har koblet på PC med kabler for å lese av interne HDDèr Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Får du åpnet filer på den delen av disken som du kan åpne i utforskeren? Tar dette også lang tid? Lenke til kommentar
Oslo-4 Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Får ikke åpnet noe. Fordi den leter og leter etter den siste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå