AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hva sier dere til det... Har man lov å ha kjærlighetssorg etter at en date dumper seg? Eller er det sykt å få? Anonymous poster hash: b0edc...73c Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 det er lov 3 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Du er jo bare lei deg fordi du har mistet noe du satte pris på, og kanskje trengte. Det er jo det kjærlighetssorg er! Absolutt lov 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Du er jo bare lei deg fordi du har mistet noe du satte pris på, og kanskje trengte. Det er jo det kjærlighetssorg er! Absolutt lov Takk, vi datet ca 8 ganger... men jeg tilbragte lange dager med han....hele dager.... og vi gjorde masse sammen de gangene vi var sammen og de andre dagene satt vi å chattet hele kveldene med hveandre. Så det er gjerne en naturlig følelse jeg føler nå... Han har ikke dumpet meg , men jeg oppførselen hans antyder at han på en måte har det.... Jeg er veldig lei meg. Og tar sorgen gjerne på forskudd, men merker at det er noe "ugler i mosen". Anonymous poster hash: b0edc...73c Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Tror du har skrevet et par tråder til om ham Jo, det er lov. Man rekker å falle for noen og gjøre seg forhåpninger. Når man får følelser for noen og det så ender så er det ikke rart at man får kjærlighetssorg. Lenke til kommentar
The0ne Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Ikke om du er StinaStina. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Tror du har skrevet et par tråder til om ham Pluss et par til. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Pluss et par til. Er vel minst 4-5. Det med at han er utenlandsk går igjen et par plasser, det samme gjør de åtte datene. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Hva slags oppførsel? Og hvorfor spør du han ikke rett ut? Anonymous poster hash: 5b4f5...c61 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det er ulovlig og har en strafferamme på 6 måneder. Det er helt normalt å være litt trist, sint eller liknende etter at man er avvist, i hvert fall hvis man har hatt mange tanker og forventninger knyttet til den andre personen. Men i ditt tilfelle bør sorgen gå over etter kort tid og bør ikke være større enn at du fungerer som vanlig i hverdagen. 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Litt enig med Zarac.. Tror nok ikke du har kjærlighetssorg akkurat, men er vell helt greit å være veldig lei seg.. Er jo som å miste en venn. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Tror du har skrevet et par tråder til om ham Jo, det er lov. Man rekker å falle for noen og gjøre seg forhåpninger. Når man får følelser for noen og det så ender så er det ikke rart at man får kjærlighetssorg. Trådstarter: han har ikke avslått meg. Men mulig pga tidligere erfaringer der menn sier at de blir intenst forelska i meg, så følte jeg at jeg opplevde det samme med han, og nå begynner jeg å bli redd situasjonen. De fleste kuttet jeg selv.... fordi jeg var redd at de bare ville bruke meg. Og nå er jeg redd for det samme med han. Han sier at han vil gå en tur med meg. Men jeg er redd at han kun er ute etter å bruke meg. Jeg klarer ikke å forstå menn . Anonymous poster hash: b0edc...73c Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Ikke alltid lett det, men samme gjelder omvendt også. Gå tur med ham, se hva som skjer, prat med ham. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det er ikke lov! Helt enig, ikke lov. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Du har jo mistet noen du satt pris på. Er jo en liten del av livet ditt som plutselig ikke er der lenger. Klart en blir litt emosjonell da 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) damer som er redde for at menn bare vil bruke dem vil aldri la noen komme innpå seg og ødelegge enhver sjanse for å få kjæreste.....damaged goods.... ikke glem det damer, uansett hvor såret du har blitt før, MÅ DU risikere å bli såret igjen, du kan ikke skape et forhold uten å risikere følelsene dine, det går ikke. Mest tragiske jeg vet er jenter som "tror han ......" uten å ha møtt vedkommende mer enn 2-3 ganger..... ikke tenkt så mye på intensjonene, ta sjansen hvis du liker han, så liker han deg sannsynligvis mye bedre enn om du er en konspirerende brent gal kjerring. Vi ser rett gjennom det og ser at du er brent....., røde flagg over alt med en gang....... huff, ond sirkel for damer dette... mange slike her på forumet...... Endret 17. august 2014 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jamen det er jo samt, menn er opptatt av å renne over mest mulig damer, ser ikke poenget i det jeg da. Opplevd det mange ganger i ungdoms tiden da jeg kjørte dem( ble lei og kjørte hjem) Fikk mye kjeft dagen etter. De klaget på dyre buss og taxi. Ok ga jeg vel fxxx i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå