Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det lov å ha kjærlighetssorg pga en man har datet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er jo bare lei deg fordi du har mistet noe du satte pris på, og kanskje trengte. Det er jo det kjærlighetssorg er! Absolutt lov :)

Takk, vi datet ca 8 ganger... men jeg tilbragte lange dager med han....hele dager.... og vi gjorde masse sammen de gangene vi var sammen og de andre dagene satt vi å chattet hele kveldene med hveandre. Så det er gjerne en naturlig følelse jeg føler nå... Han har ikke dumpet meg , men jeg oppførselen hans antyder at han på en måte har det....

Jeg er veldig lei meg. Og tar sorgen gjerne på forskudd, men merker at det er noe "ugler i mosen".

Anonymous poster hash: b0edc...73c

Lenke til kommentar

Det er ulovlig og har en strafferamme på 6 måneder.

Det er helt normalt å være litt trist, sint eller liknende etter at man er avvist, i hvert fall hvis man har hatt mange tanker og forventninger knyttet til den andre personen. Men i ditt tilfelle bør sorgen gå over etter kort tid og bør ikke være større enn at du fungerer som vanlig i hverdagen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du har skrevet et par tråder til om ham ;)

Jo, det er lov. Man rekker å falle for noen og gjøre seg forhåpninger. Når man får følelser for noen og det så ender så er det ikke rart at man får kjærlighetssorg.

Trådstarter: han har ikke avslått meg. Men mulig pga tidligere erfaringer der menn sier at de blir intenst forelska i meg, så følte jeg at jeg opplevde det samme med han, og nå begynner jeg å bli redd situasjonen. De fleste kuttet jeg selv.... fordi jeg var redd at de bare ville bruke meg. Og nå er jeg redd for det samme med han. Han sier at han vil gå en tur med meg. Men jeg er redd at han kun er ute etter å bruke meg. Jeg klarer ikke å forstå menn ;) .

Anonymous poster hash: b0edc...73c

Lenke til kommentar

damer som er redde for at menn bare vil bruke dem vil aldri la noen komme innpå seg og ødelegge enhver sjanse for å få kjæreste.....damaged goods....

ikke glem det damer, uansett hvor såret du har blitt før, MÅ DU risikere å bli såret igjen, du kan ikke skape et forhold uten å risikere følelsene dine, det går ikke. Mest tragiske jeg vet er jenter som "tror han ......" uten å ha møtt vedkommende mer enn 2-3 ganger..... ikke tenkt så mye på intensjonene, ta sjansen hvis du liker han, så liker han deg sannsynligvis mye bedre enn om du er en konspirerende brent gal kjerring. Vi ser rett gjennom det og ser at du er brent....., røde flagg over alt med en gang....... huff, ond sirkel for damer dette...

mange slike her på forumet......

Endret av Henrik2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...