nomore Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hei! Har ett biljardbord her som skal selges ASAP, men sliter litt med å sette rett pris på det. Det er godt brukt, ukjent alder og ukjent opphav/produsent. Bordet er av størrelsen 9 fot, duken ser sliten ut og finishen på selve treverket har noen bruksskader. Men bordet er beint, plata er av skifter/marmor og er stort(9 fot). Her er noen bilder: Det er ikke mitt bord men har fått ansvar for å selge det. Eieren ønsker høystbudende over kr 5000,-, men eg har forsøkt å legge det ut til dette i diverse "kjøp/salg" grupper uten å få respons. Eg mistenker det er for mye, så eg håper noen kan hjelpe til med å prissette det før det legges ut på nytt Lenke til kommentar
Kenneth65 Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Hei! Har ett biljardbord her som skal selges ASAP, men sliter litt med å sette rett pris på det. Det er godt brukt, ukjent alder og ukjent opphav/produsent. Bordet er av størrelsen 9 fot, duken ser sliten ut og finishen på selve treverket har noen bruksskader. Men bordet er beint, plata er av skifter/marmor og er stort(9 fot). Her er noen bilder: 2014-08-17 15.42.23.jpg 2014-08-17 15.42.39.jpg 2014-08-17 15.42.53.jpg Det er ikke mitt bord men har fått ansvar for å selge det. Eieren ønsker høystbudende over kr 5000,-, men eg har forsøkt å legge det ut til dette i diverse "kjøp/salg" grupper uten å få respons. Eg mistenker det er for mye, så eg håper noen kan hjelpe til med å prissette det før det legges ut på nytt Har du dette bordet ennå? Hvor er dette? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. november 2014 Forfatter Del Skrevet 17. november 2014 Bordet ble solgt for kr 1500 mot henting. Dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå