Zimmerh Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Hei søker etter en ny laptop som kan brukes til spill nå og da, HD redigering av videoer og generell studiebruk. Når jeg er hjemme har jeg en stasjonær men studerer i europa så er ikke noe festlig og trille rundt på div. Flyplasser med en high tower stasjonær. Har hatt en macbook pro i en del år nå og har hært veldig fornøyd men ser jo at den sliter med nye programmer og redigering. Men liker veldig godt at den er aluminium på store deler av laptopen da jeg har sett litt mange laptoper med dårlig plastikk etc. Så syntes det er et must med god bygge kvalitet om jeg skal bruke 10k og da ikke bare på selve innmaten. Har sett på asus sine av den typen her https://www.komplett.no/asus-g550jk-156-full-hd/816366 Syntes 15" er mer enn nok med tanke på å ta den med over alt. Er dette evt et greit kjøp eller er det penger ut vinduet? Den må kunne brukes i et par år selvom jeg skjønner jo at den ikke vil kunne kjøre slikt som star citizen etc. Tips til andre laptoper i denne klassen og evt hvorfor jeg burde bruke penger på de tipsene istedet? På forhånd takk Endret 17. august 2014 av Zimmerh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå