PROuser Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Har 2 stk 1000W og 8 stk 300W PA høytalere. (8Ohm) Men de er ikke aktive, så må ha en meget kraftig forsterker. Hørt med mange, men de fleste mener det ikke finnes store nok til å drive alt.. Men fant endelig en som har 4 kanaler, 4x1350W, og klarer å drive alle samtidig. Den klarer: 4x1350w på 8 Ohm (2x1000W på to av kanalene) 4x2100W på 4 Ohm 4x2500W på 2 Ohm (4x300 w i paralell på to av kanalene) Så fant jeg en miksepult med 8 mono og 2 stereo kanaler + USB til minnepenn. Den har power og til mic'ene og er ganske godt utstyrt med funksjoner.. Så har jeg funnet noen forskjellige trådløse mic'er, noen håndholdte og noen til å feste rundt hode og i krave.. ca 100m rekkevidde. Men siden en del av bruken innebærer at høytalerne må stå bak, så så jeg for meg at man må gjøre noe med feedback, så har funnet "Feedback destroyer" for 2 kanaler.. Så har jeg bestilt 10 meter speakon kabler til de to store høytalerne, samt speakon til Jack til de små, og jack-jack mellom de små. XLR kabler mellom mixer-feedback destroyer og forsterker. Noe å bemerke med det oppsettet? Noe man bør ta hensyn til? Skal og kunne brukes til utleie til mindre private fester.. Andre ting man og bør kjøpe inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå