AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg har datet en fyr lenge, men er usikker på situasjonen med han. Føler at jeg vet lite hva han vil og tenker... Og jeg hører at mange sier at når man dater, så står man helt fritt. Er det slik at det da kan være naturlig å dobbeldate? Altså date flere om gangen? Hvilke tanker har dere om det?. Jeg er redd at daten ikke er interessert mer i meg, selv om han ikke har sagt noe om det, og derfor tenker jeg på å date noen andre også. Anonymous poster hash: b770c...c19 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg ville ikke gjort det selv, men tror du finner mange som gjør. Dere har ikke sagt at dere er eksklusive? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg tror du bruker dobbeldating litt feil her, det høres ut som om du mener å date flere menn. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Jeg ville ikke gjort det selv, men tror du finner mange som gjør. Dere har ikke sagt at dere er eksklusive? nei, og jeg er så usikker på om hva han vil, og det kan virke som om han egentlig ikke er skikkelig nok interessert lenger føler jeg. Jeg var skikkelig forelsket i han.... Trodde jeg møtte den store kjærligheten. Vi har hatt sex osv, men jeg føler at han opptrer nå som om han egentlig ikke er interessert. Derfor lurer jeg på om jeg skal gå på date med en annen slik jeg ikke bare går rundt med de vanskelige følelsene i hodet... Anonymous poster hash: b770c...c19 Jeg tror du bruker dobbeldating litt feil her, det høres ut som om du mener å date flere menn. jepp, mener det å date flere menn inntil jeg finner den rette.... Anonymous poster hash: b770c...c19 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Har du prøvd å prate med ham? Hva gir han som grunn til at han må gå så tidlig? Går dere på date i tillegg til å pule? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Syns selv det gir ut feil signaler om du reiser på date nr 2 med Lars og date nr 1 med Fredrik og avtaler date nr 3 med Lars mens du saumfarer tinder etter en ny å reise på date med. Ihvertfall når du først avtaler date nr 2 så ville jeg satt pris på om den jeg datet hadde ikke lett aktivt etter andre. Drar man på date nr 2 så er det jo et signal på at man vil se om den ene er noen man kan fortsette med. Jeg tenker litt i den retninga at det blir som å holde på med to stykker tror jeg. Aldri vært i den situasjonen, på noen av sidene så er ikke sikker på hvordan jeg hadde reagert egentlig. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 helt lov! en date er uforpliktende og overhodet ikke eksklusivt! Jeg vil si at grensen for dating går ved kyssing. Man er ikke på klinern med to personer samtidig med mindre man kun er ute etter sex, hvis man vil finne en kjæreste så burde følelsene veie for tungt til å ha klinedate med en og en ny en neste dag..... Gjør det du føler er riktig, hvis du har lyst til å date noen andre, så er det riktig å gjøre det, hvis du ikke har lyst så er det ikke riktig. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Doubledating og det å være ei hore er to vidt forskjellige ting. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Det å være ei hore er å ta betalt for sex Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Det å la en mann betale for seg på restaurant under slike omstendigheter blir for meg det samme. Noe jeg også har påpekt for en del golddiggers jeg har møtt på igjennom tidene. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Det å være ei hore er å ta betalt for sex Og det er ikke alle som mener at det er en gal ting, heller. Men det blir vel off topic. On topic: Jeg synes "dobbeldating" er helt greit, så lenge man er ærlig om det. Hvis fyren vil ha et mer intensivt og eksklusivt forhold, så får han vise og si det. Men ta det opp med ham, og spør om du tolker ham rett når du føler han er litt uinteressert. Bevisbyrden er hans. (Så kan det selvsagt tenkes at han føler at det er du som har noe å bevise, i så fall får han si det.) Geir Endret 18. august 2014 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Sa ikke noe til eller fra, forklarte bare hva det er. Det er veldig lett å omtale jenter som billige, lett på tråden, horer... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Noe de fleste også er. Vi kan si deet slik, for noen år siden da jeg solgte ett firma jeg var med å starte og fikk en brukbar gevinst utav det kjøpte jeg meg en Ferrari 430 for 'moroskyld' Det ga en del oppmerksomhet, av golddigger typen. Hadde det ikke vært fordi jeg er lite begeistret for å skru bil hadde jeg nok fortsatt hatt den også. Endret 18. august 2014 av Priim Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Det problemet hadde jeg med Passaten min også, både skruingen og klengete damer... Er vi litt off topic nå? Geir 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg foeler at ordet dating omtrent betyr forhold paa engelsk, og det er tross alt et engelsk ord. Paa norsk foeler jeg at det betyr mer `vi proever aa finne ut om vi vil ha et forhold` og i denne fasen er alt lov, saafremt ingenting annet er avtalt. Saa klart vil det for mange vaere naturlig aa vaere eksklusiv i denne fasen, det er veldig individuelt. Uansett synes jeg du skal prate med han om det, finne ut av hvor dere staar istedenfor aa gjoere antagelser. Noekkelen i ethvert forhold er kommunikasjon. Beklager bruken av aa/oe osv btw, er i utlandet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Jeg er ganske ny på dette datinggreiene, og har alltid tenkt at jeg synes det er drøyt å date flere samtidig. Plutselig befant jeg meg i situasjonen selv. Jeg hadde vært på en kaffedate med R, ble bedt på date med L, og så date nr 2 med R dagen etter. Kjente at jeg synes det var litt småkleint. Jeg fikk rett og slett litt dårlig samvittighet ovenfor R. Jeg kommer nok ikke til å kjøre parallelldating flere ganger. Jeg tenker litt at hvis en fyr dater flere samtidig så er han ikke skikkelig interessert i meg. Er vel litt derfor jeg endte opp med å date to stk samtidig selv, fordi jeg var usikker på min egen interesse for R. Spørsmålet er da, om man alltid vet etter date nr 1 om det kan bli noe mer. Det er jo svært begrenset hvor mye man rekker å bli kjent etter kun én date. Kommer jo også an på hvor mye kontakt man har mellom datene.. Nei, konklusjonen blir i hvert fall at parallelldating ikke er noe som anbefales hvis man er på utkikk etter noe seriøst. Endret 18. august 2014 av darkness| Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg er ganske ny på dette datinggreiene, og har alltid tenkt at jeg synes det er drøyt å date flere samtidig. Plutselig befant jeg meg i situasjonen selv. Jeg hadde vært på en kaffedate med fyr nr 1, ble bedt på date med fyr nr 2, og så date nr 2 med fyr nr 1 dagen etter. Kjente at jeg synes det var litt småkleint. Jeg fikk rett og slett litt dårlig samvittighet ovenfor fyr nr 1. Jeg kommer nok ikke til å kjøre parallelldating flere ganger. Jeg tenker litt at hvis en fyr dater flere samtidig så er han ikke skikkelig interessert i meg. Er vel litt derfor jeg endte opp med å date to stk samtidig selv, fordi jeg var usikker på min egen interesse for fyr nr 1. Spørsmålet er da, om man alltid vet etter date nr 1 om det kan bli noe mer. Det er jo svært begrenset hvor mye man rekker å bli kjent etter kun 1 date. Kommer jo også an på hvor mye kontakt man har mellom datene.. Nei, konklusjonen blir i hvert fall at parallelldating ikke er noe som anbefales hvis man er på utkikk etter noe seriøst. Ingen vet om dem liker noen ordentlig etter 1 date..... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Tja. Kommer vel litt an på settingen og hvordan man møttes? Jeg tror at hvis jeg treffer en mann jeg virkelig føler kjemi med, så er jeg klar for å droppe alt annet og date eksklusivt ganske tidlig. I starten av datingkarrieren min () tenkte jeg at det måtte ta tid, og at jeg måtte være åpen og ikke så kresen, men nå er jeg jaggu ikke sikker lengre. Endret 18. august 2014 av darkness| 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg er ganske ny på dette datinggreiene, og har alltid tenkt at jeg synes det er drøyt å date flere samtidig. Plutselig befant jeg meg i situasjonen selv. Jeg hadde vært på en kaffedate med R, ble bedt på date med L, og så date nr 2 med R dagen etter. Kjente at jeg synes det var litt småkleint. Jeg fikk rett og slett litt dårlig samvittighet ovenfor R. Jeg kommer nok ikke til å kjøre parallelldating flere ganger. Jeg tenker litt at hvis en fyr dater flere samtidig så er han ikke skikkelig interessert i meg. Er vel litt derfor jeg endte opp med å date to stk samtidig selv, fordi jeg var usikker på min egen interesse for R. Spørsmålet er da, om man alltid vet etter date nr 1 om det kan bli noe mer. Det er jo svært begrenset hvor mye man rekker å bli kjent etter kun én date. Kommer jo også an på hvor mye kontakt man har mellom datene.. Nei, konklusjonen blir i hvert fall at parallelldating ikke er noe som anbefales hvis man er på utkikk etter noe seriøst. Jeg synes at å date flere på en gang blir feil. For gjør man det og treffer den man har datet og den ser deg med en annen så er det over. Jeg vil ikke godta det hvis jeg treffer daten min sammen med en annen. For da er han ikke skikkelig interessert. Jeg synes også at det bare blir et kaos i hode og date flere, men jeg kan skrive med flere om gangen. Men logger meg ikke inn på nettkanalen vi traff hveandre på, for jeg vil vise han at jeg har øynene for han. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Det kommer vel helt an på om man er åpen om det også. Jeg har vært på flere dater hvor det ble med den ene daten. Jeg føler ikke en forpliktelse ovenfor noen før jeg har avtalt 2. Eller 3. Daten i hvert fall. Det er ikke alle som er aktivt på utkikk etter en å være i forhold med fordi om man dater heller. F.eks L, som jeg har vært på én date med, kan sikkert være interessert i en date nr 2, men jeg kan garantere at han ikke stiller spørsmål ved om jeg dater andre. Noen dater for å treffe og bli kjent med nye mennesker, og tar ting som de kommer. Andre er mer aktivt på leting etter sin sjelefrende. Jeg er vel mer midt i mellom. Jeg dater for å treffe nye folk, men om jeg skulle treffe på en fyr jeg virkelig har kjemi med og som jeg kjenner gir meg litt ekstra sommerfugler i magen, så er jeg ikke fremmed for å la han få litt ekstra plass i livet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå