AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg datet en mann kjempemange ganger. Jeg ble veldig forelsket, og kunne nesten ikke tro at det var sant at jeg hadde funnet en så kjekk, sjarmerende, pen, og utrolig grei date å prate med. Han virket ordentlig ut. Vi hadde sex flere ganger, men det jeg merket var at han alltid måtte gå rett etter at vi hadde hatt sex, istedet for å ligge over..... Jeg har en mistanke om at fyren var bare ute etter en ting... Hva mener dere om sånnt? Til dere menn: kysser dere lidenskapelige tungekyss med damer dere ikke er interessert i? Har dere sex og spruter i en dame dere ikke er interessert i ? Forlater dere en dame dere er interessert i rett etter sexen? Vil gjerne ha tips om dette.... Anonymous poster hash: eef49...766 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hvorfor skulle man ikke kysse lidenskapelig noen man liker å ha sex med? Lidenskapelig kyssing betyr overhodet ikke at man er forelsket. Jeg tror de fleste gjerne har sex med damer man syns er attraktive men ikke ønsker å være i et forhold med. Hvorvidt man velger å bruke beskyttelse varierer nok veldig. Men det som kan være veldig avslørende er at man stikker rett etter sex. Jeg kan ikke snakke for alle, men de jeg er interessert for noe mer enn bare sex i tilbringer jeg gjerne tid med etter sex. Sånn du beskriver det så virker det som om han kun er med deg for sex og litt nærhet, ikke noe mer. Men hva vet jeg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Hvorfor skulle man ikke kysse lidenskapelig noen man liker å ha sex med? Lidenskapelig kyssing betyr overhodet ikke at man er forelsket. Jeg tror de fleste gjerne har sex med damer man syns er attraktive men ikke ønsker å være i et forhold med. Hvorvidt man velger å bruke beskyttelse varierer nok veldig. Men det som kan være veldig avslørende er at man stikker rett etter sex. Jeg kan ikke snakke for alle, men de jeg er interessert for noe mer enn bare sex i tilbringer jeg gjerne tid med etter sex. Sånn du beskriver det så virker det som om han kun er med deg for sex og litt nærhet, ikke noe mer. Men hva vet jeg. Trådstarter: ja , jeg har fått inntrykket av at han kun har vært ute etter sex... og ikke noe mer. For hvis han var interessert i meg for mer så ville han ha vært over natten istedet for å gå når vi er ferdig med sexen. Han sa før vi gikk hjem til meg sist at han måtte hjem igjen fort igjen. Så han hadde bestemt seg på forhånd. Var ikke et valg han tok etter sexen.... Så jeg føler derfor at han kun var ute etter sex. Pleier dere menn her inne å oppføre dere sånn? Og betyr det at noe er galt med meg? Jeg begynner jo å tenke og ta det innover meg. Anonymous poster hash: eef49...766 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg datet en mann kjempemange ganger. Jeg ble veldig forelsket, og kunne nesten ikke tro at det var sant at jeg hadde funnet en så kjekk, sjarmerende, pen, og utrolig grei date å prate med. Han virket ordentlig ut. Vi hadde sex flere ganger, men det jeg merket var at han alltid måtte gå rett etter at vi hadde hatt sex, istedet for å ligge over..... Jeg har en mistanke om at fyren var bare ute etter en ting... Hva mener dere om sånnt? Til dere menn: kysser dere lidenskapelige tungekyss med damer dere ikke er interessert i? Har dere sex og spruter i en dame dere ikke er interessert i ? Forlater dere en dame dere er interessert i rett etter sexen? Vil gjerne ha tips om dette.... Anonymous poster hash: eef49...766 Kan du ikke bare ha sex med ham litt tidligere på dagen og se om han blir litt lenger etterpå? Er jo mulig at han rett og slett bare ikke er klar til å overnatte enda. Om du prøver å "lure" ham til å overnatte med å utsette sexen til langt på natt er det jo ikke veldig rart at han må stikke rett etterpå. Det fins "gyldige" grunner for å oppføre seg som typen din. Om han har det, finner du bare ut av ved å gjøre noe så revolusjonært som å prate med ham... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Jeg datet en mann kjempemange ganger. Jeg ble veldig forelsket, og kunne nesten ikke tro at det var sant at jeg hadde funnet en så kjekk, sjarmerende, pen, og utrolig grei date å prate med. Han virket ordentlig ut. Vi hadde sex flere ganger, men det jeg merket var at han alltid måtte gå rett etter at vi hadde hatt sex, istedet for å ligge over..... Jeg har en mistanke om at fyren var bare ute etter en ting... Hva mener dere om sånnt? Til dere menn: kysser dere lidenskapelige tungekyss med damer dere ikke er interessert i? Har dere sex og spruter i en dame dere ikke er interessert i ? Forlater dere en dame dere er interessert i rett etter sexen? Vil gjerne ha tips om dette.... Anonymous poster hash: eef49...766 Kan du ikke bare ha sex med ham litt tidligere på dagen og se om han blir litt lenger etterpå? Er jo mulig at han rett og slett bare ikke er klar til å overnatte enda. Om du prøver å "lure" ham til å overnatte med å utsette sexen til langt på natt er det jo ikke veldig rart at han må stikke rett etterpå. Det fins "gyldige" grunner for å oppføre seg som typen din. Om han har det, finner du bare ut av ved å gjøre noe så revolusjonært som å prate med ham... Trådstarter: jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Fredagen så sa han at han ville overnatte hos meg fra lørdag til søndag, men plutselig så sa han at han var blitt syk.... Jeg er fryktelig usikker på om han bare så på meg som noe sex og ingenting mer. Jeg tar det veldig tungt innover meg for jeg har opplevd slike ting før... Jeg har blitt villt forelsket , og så viser det seg at personen bare stikker etter sex, og i tillegg tilslutt dumper meg. Det værste er at jeg bare prøver å være hyggelig av meg med vedkommende, og jeg føler at dette må gå på at jeg ikke er fin nok, eller bra nok... jeg blir så usikker. Så er greit at menn som vet litt om denne oppførselen eller kjenner seg igjen i dette, kan gi meg råd på hva dette kan gå i.. Anonymous poster hash: eef49...766 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Har du spurt ham rett ut? Kan jo være en annen grunn til det - at han kanskje føler han presser seg innpå deg kanskje? Ikke at det stemmer mer enn noe annet - men et nytt syn på ting er jo alltid greit Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Har du spurt ham rett ut? Kan jo være en annen grunn til det - at han kanskje føler han presser seg innpå deg kanskje? Ikke at det stemmer mer enn noe annet - men et nytt syn på ting er jo alltid greit trådstarter: jeg vet ikke... jeg har blitt så såret før.... og vil se om han fortsetter dialogen..... Han får ta kontakt... og han kan jo gjerne spørre selv hvis han føler det sånn, istedet for å bare stikke. Han sa at han var syk, så får vente å se om han sier noe mer. Han vet at jeg er sånn som ikke går med på ting jeg ikke vil. Anonymous poster hash: eef49...766 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Som svar til de siste tre spørsmål. Nei, nei og nei. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Er nok litt redd for at du fant den perfekte drittsekken dessverre... 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Er nok litt redd for at du fant den perfekte drittsekken dessverre... trådstarter: jeg også..... Han var veldig pen å se på, og veldig voldsom med kroppskontakt.... og da trodde jeg ikke at han ville bare sprute i meg, og så gå sin vei..... Det hadde jeg ikke trodd. Han er bare i landet på jobboppdrag som varer ca 3 måneder frem i tid. Han er ikke fra norge heller. Men jeg trodde at han uansett var seriøs med meg.... Men nå får jeg inntrykk av at han ikke var. Anonymous poster hash: eef49...766 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Easy come, easy go. Neste gang, gjør noe UTE. Se om han er med på det Anonymous poster hash: 1d3fb...bc1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Seriøst ... 3 mnd fram i tid og du tror han er ute etter mer enn ejakuleringshull(er)? Datet 'kjempemange' ganger ...på 3 mnd eller? Du er blitt såret før, så da er dette et kjempesmart trekk for å ikke bli såret igjen? Endret 17. august 2014 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Seriøst ... 3 mnd fram i tid og du tror han er ute etter mer enn ejakuleringshull(er)? Datet 'kjempemange' ganger ...på 3 mnd eller? Du er blitt såret før, så da er dette et kjempesmart trekk for å ikke bli såret igjen? trådstarter: han har tre måneder igjen i norge før han er ferdig med oppdraget... men etter det så har han ikke jobb her... men han sa at han kanskje skulle satse på noe her. Men jeg tenker også at jeg kan mulig bare ha blitt brukt... og at han vil tilbake til hjemlandet. Det var nok ikke det beste trekk sånn sett nei. Han har også fortsatt kontakt med eksen sin i hjemlandet. Så jeg er i det skeptiske hjørnet ja. Anonymous poster hash: eef49...766 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Av og til så lurer jeg på om varselslampene til jenter eksisterer i det hele tatt. Endret 17. august 2014 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Trådstarter: vær glad for de gangene du har det bra med han. Tenk på den gode sexen - samtalene og hvor godt det var å treffe ham de gangene du gjorde det. Og la det ligge der - noe du ser tilbake på med et smil og tenker "ja. Det var en god flørt men ikke noe mer". Ikke la deg selv bli nedtrykt av en eller annen fyr. Hev deg over gam og vis at du lekte like mye med ham - om ikke mer. 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Trådstarter: jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Fredagen så sa han at han ville overnatte hos meg fra lørdag til søndag, men plutselig så sa han at han var blitt syk.... Jeg er fryktelig usikker på om han bare så på meg som noe sex og ingenting mer. Jeg tar det veldig tungt innover meg for jeg har opplevd slike ting før... Jeg har blitt villt forelsket , og så viser det seg at personen bare stikker etter sex, og i tillegg tilslutt dumper meg. Det værste er at jeg bare prøver å være hyggelig av meg med vedkommende, og jeg føler at dette må gå på at jeg ikke er fin nok, eller bra nok... jeg blir så usikker. Så er greit at menn som vet litt om denne oppførselen eller kjenner seg igjen i dette, kan gi meg råd på hva dette kan gå i.. Anonymous poster hash: eef49...766 Spør han om han er sengevæter siden han ikke tør overnatte. Det burde få ham til å bli, om ikke annet enn for stolthetens skyld. Men seriøst, heldigvis vet jeg dessverre ikke hva det går i. Å utnytte noens følelser for meg for å få sex enda jeg ikke er interessert i noe mer, er for min del omtrent bare slått i råttenskap av voldtekt. Om du har en følelse av at så kan være tilfelle med denne fyren så er det egentlig ikke mange alternativer: 1. Du har rett, fyren er en drittsekk. 2. Du er litt hysterisk, brent barn som skyr ild. Normalt er jeg veldig imot å skulle drive disse tankespillene, da det sjelden finnes noen bedre løsning enn god kommunikasjon, noe som uansett burde være på plass om du ønsker noe mer seriøst med fyren. Men i ditt tilfelle så virker det som du er av typen til å over-analysere litt. Noe som i min erfaring ikke er så veldig uvanlig for jenter. Men som sjelden kjennetegner en jente med selvtillit. Den gode nyheten er at dere jenter som ofte er flinke til å fake en annen ting, også burde være i stand til å fake selvtillit. Tro meg, i praksis er det like bra som "the real thing", og før du vet ordet av det, så er det "the real thing". Spør deg selv om ikke det egentlig er han som er en heldiggris som har sjanse på ei jente som deg? Hvorfor skulle han ikke ønske å være sammen med deg? Ta det som en selvfølge at at det er akkurat det han vil. Ellers hadde jo fyren vært idiot, og du er vel ikke interessert i en idiot? Om du må, og så klarer å fake dette, vil fyren uansett bli mer tiltrukket av deg. Gutter som jenter liker en partner som er trygg på seg selv. Edit: Var visst skjedd mye i tråden siden jeg begynte på svaret over. (Var ute en tur med hunden.) Så kanskje ikke fullt så aktuelt lenger nei, men det får stå som det er. Edit: slettet quote-pyramide. Endret 17. august 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Han bor ikke i Norge, nei? Han ser seg ikke et forhold med deg, han skal jo reise snart uansett. Du er bare en søt tidsfordriv for han. Han gidder jo ikke satse seriøst på dette. Anonymous poster hash: 1d3fb...bc1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Han bor ikke i Norge, nei? Han ser seg ikke et forhold med deg, han skal jo reise snart uansett. Du er bare en søt tidsfordriv for han. Han gidder jo ikke satse seriøst på dette. Anonymous poster hash: 1d3fb...bc1 Trådskriver: han skriver som om han ønsker å gå tur med meg en dag. Så han vil nok ikke gi helt slipp. Men jeg er skeptisk. Han er fra Danmark, og jeg frykter at han drar tilbake til Danmark når han er ferdig her i Norge. Anonymous poster hash: eef49...766 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Kanskje vi kan holde oss til en tråd for å skrive om turen han ønsker å gå på? Vi trenger ikke samme diskusjonen to plasser! Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 At en mann ejakulerer er ikke en kjærlighetserklæring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå