Fjell Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg bare tenkte noe. Om jenter gjør det tror du sjansen blir mer større. Også tenker jeg at når jenter gjør det så bare skjer det. Når menn gjør det så er man automatisk en gris. Men så har jenter en mer uskyldig retning uansett. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Planer om å skifte kjønn for å se på tits? 4 Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 For en merkelig tråd. Dersom du vil se tits, så er de tilgjengelig over alt på Internett. 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) folk på diskusjon.no er rare..... Nei jenter pleier ikke å studere puppene til hverandre, nei jenter viser ikke puppene sine til tilfeldige jenter, er gutten kjekk vil han somregel få se puppene hvis han spør ei tilfeldig jente gitt at hun er singel, jeg vil si sjansen for at en kjekk fyr får se puppene til ei tilfeldig jente er større enn at ei jente får se puppene til ei tilfeldig jente..... selvfølgelig må man være litt smart når man sier det, ikke bare "hei, jeg vil se puppene dine" Endret 17. august 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg og kameratene mine ser på hverandres peniser nå og da. Det er koselig. 4 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg bruker aldri å spørre om å se andre jenter sine pupper. Har skiftet etter gymmen eller i svømmehaller etc mange ganger og man ser jo pupper der, men er ikke noe jeg gidder å studere. Er i alle fall ikke noe jeg spør om å få se, da måtte det vært et veldig spesielt tilfelle. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Tror det med å se på pupper er en mannegreie, jenter spør vel ikke hverandre om å se dem ved enhver anledning. De bare er der. 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 De bare er der på samme måte som kuken er der for dere. Dere stirrer vel ikke den i senk? 1 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 I smug... Men kan egentlig se for meg at dersom en jente syns en annens jente pupper er utrolig fine at de muligens komplimenter dem. Eller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hvorfor det? Komplimenterer du sidemannens lange penis i dusjen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hvorfor ikke? En lang, fin penis er en lang, fin penis, og den fortjener så absolutt skryt. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Om jenter spør om å se hverandres pupper, er det mer vanlig enn når menn spørrNei, jeg tror det er mye mer vanlig at menn spør. Jeg har aldri hørt om at en jente ber om å få se puppene til en annen. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hvorfor ikke? En lang, fin penis er en lang, fin penis, og den fortjener så absolutt skryt. På de siste 26 årene mine har jeg fått et kompliment av en gutt om min egen penis faktisk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hvorfor det? Komplimenterer du sidemannens lange penis i dusjen?Det er vel egentlig mer tykkelsen det kommer an på enn lengden? Kan vi få en jente/homo-poll på dette? Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg og mine nærmeste venninner har faktisk kjent og sett på hverandres pupper, mest fordi det er interessant med forskjellene og vi er nysgjerrige - ikke fordi vi er gira på hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 hhaha jeg og venninner har vist puppene til hverandre, men det er jo bare for det er gøy sånn som Krisha skriver over Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg og mine nærmeste venninner har faktisk kjent og sett på hverandres pupper, mest fordi det er interessant med forskjellene og vi er nysgjerrige - ikke fordi vi er gira på hverandre. Var dette jeg også så får meg at jenter kanskje gjorde. For øvrig - har aldri hatt en slik seanse med kompiser for å sammenligne manboobs eller peniser. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg og kameratene mine ser på hverandres peniser nå og da. Det er koselig. Jeg lar den som regel henge utenfor buksa, slik at alle som vil kan ha den glede. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 I USA er jo sånne "runkesirkler" en normal greie tydeligvis. Du får reise bort dit og joine. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 I USA er jo sånne "runkesirkler" en normal greie tydeligvis. Du får reise bort dit og joine. Vi kunne jo hatt en her på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg