Gå til innhold

Wow sjekk denne pcen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har altid likt DELL best av "ferdig-løsning" PC'ne. Hadde de kjørt AMD hadde jeg elsket dem enda høyere, men etter og ha sett på den nye PC'n der, ble jeg helt lammet. Det er kanskje noe av det råeste jeg noen gang har sett av ferdig PC'r?...Ikke vet jeg, men det ser virkelig ut til at dell har gjort en KJEMPE jobb ;)

 

lykke til DELL!

Lenke til kommentar
enig. jalla kabinett.

:yes:

 

Ekstremt stygt, og de skryter av at det har 3 5,25brønner og 3 3.5 brønner. Wow, det er det få pcer som har, bare de aller aller aller beste.

 

Spec'sene var nice de, men ikke noe utenom det vanlige. Skjønner ikke hva som er så enestående med den. Intet nytt.

 

Også er det Dell, da...

Lenke til kommentar

Sikkert en veldig grei maskin for de med penger og som ikke har kunnskap/tid til å bygge selv. Eller rett og slett orker alt styrer med å bygge selv.

 

denne maskina skal visstnok være optimert for HL2, leste dette på www.ati.com sin hjemmeside!
Rent salgstriks. Det eneste ved den maskinen som er "optimalisert for HL2" er det faktum at PC-en leveres med Radeon 9800-kort.

 

Hovedkort på dell er elendig!! og den blir drat laaangt ned...
Uenig. Dell hovedkort er nok like raske og stabile som alle andre kort basert på samme teknologi. Det som mangler er mulighet til å overklokke og tweake i BIOS, og kanskje litt RAM-kompabilitetsproblemer ved oppgradering.

 

Kabinettet var egentlig ganske stilig. Har sett styggere kabinetter enn det der. Thermaltake Xaser for eksempel.

Endret av Magnus Kopstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...