Woltox Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hey, jeg har en god stund slitt med at musepekeren ikke vil holde seg til det spillet jeg spiller(fullscreen), den vil heller vandre rundt på mine 2 andre skjermer. Eneste løsningen jeg vet om er å deaktivere de 2 andre skjermene. Noen som har en idè på hva jeg kan gjøre for å løse problemet? Fant ikke passende sted å poste det Lenke til kommentar
agnard Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Eneste jeg har vært borti er at antivirus programmet har en popup, som legger seg bakom spillet, men fortsatt ødelegger "fullscreen", så musepekeren kan dras utom. du kan jo prøve å se om antivirus eller andre programmer har noen popups mens du spiller. eventuelt deaktivere så mye som mulig av programmer for å prøve å finne ut hva som gjør det. Endret 17. august 2014 av agnard Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 nope, ikke noe som popper opp, har også prøvd å kjøre kun spillet og ingen andre programmer (og ja spillene er lovelige, steam) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 http://www.neowin.net/forum/topic/1146484-how-to-lock-your-mouse-inside-a-game-on-a-dual-monitor-setup/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå