minamoll Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hei, har veldig lyst til å prøve noen gamle PC spill på macen min. Jeg har 09 modellen, den hvite som bare heter MacBook. Når jeg setter inn cden og trykker på "cd ikonet" som dukker opp så kommer det opp flere valg. Jeg trykker på installer men så kommer denne setningen opp: "Du kan ikke åpne programmet "null" fordi det kan være skadet eller ufullstendig" Hva gjør jeg nå? Hjelp meg versåsnill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hvis det er windows spill får du ikke kjørt de direkte i mac os'et. Derimot må du sette opp windows i bootcamp om du har den muligheten, eller virtualisere det via egnet program. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) Er spillene gamle nok kan de fungere med Boxer, men det er nok mer beregnet på DOS-spill. Jeg hørte nylig om PlayOnMac som bruker Vine og skal fungere ganske bra. Edit: PlayOnMac fungerer labert med Steam, men vi får håpe de fikser det etterhvert. Kanskje jeg kan gi Windows 7 en velfortjent tupp i ræva, og slippe å bruke det i det hele tatt en dag? Endret 17. august 2014 av PL610 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå