firberblad Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hiver meg med her jeg også. Har passert 40 så livet har knapt begynt. Kommer nok noen venneinvitasjoner over psn i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Definitivt best før. Nå har utviklingen, etter lang tid med bakende litt for ofte og lenge av gangen plantet i sofa eller kontorstol, ført til at den tidligere så solide kroppen har vondter over alt. Særlig ryggen trygler meg om en livsstil med mindre sitting. Det kroppen nok egentlig vil er at jeg skal komme meg ut, bevege meg, leve. Men, som alle gamere vet, det virtuelle liv er langt mer spennende, med bedre grafikk og færre kalde regnbyger. Derfor er mitt kompromiss å gjøre mer av spillingen stående, på loftet, på PS4 og storskjerm. Foreløpig har det dog vært en noe skuffende, lite vellykket overgang. Har kjøpt meg BF4, FIFA14 og et skrekkspill. Skytespill på konsoll kan ta seg ei bolle. Ingen som før har spilt slike med mus og tastatur kan vel godta en overgang til den trege, klønete kontrollen man må slite med på konsoll. Og autoaim da - det er jo juks. Fifa egner seg kun i gjeng. Skrekkspillet slo jeg av så snart jeg krøp inn vinduet til asylumet. Nervene er alt for tynnslitte etter mange år med grøssere. Så, derfor tyr jeg til dere andre gamlinger. Hva kan en gammel, utslitt skrott, med et bortskjemt forhold til spill, etter tusenvis av timer med Heroes of Newerth, World of Warcraft, Civilization, Diablo, mm., kose seg nok med til at det blir overkommelig å stå foran skjermen? Destiny er uaktuelt pga. skyting. Diablo lite aktuelt da jeg "rundet" det på PC da det kom (elsket det). Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2014 jeg vil anbefale deg å prøve the last of us! dette er et spill som ga meg en steming jeg ikke har opplevd i andre spill....koste meg glugg ihjel. selv på andre gjennomgang av spillet! Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Slenger meg på her. Er selv i tredveårene. Men hvilke spill går det i nå da, Lordshaft? Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg spiller Destiny og shadow of mordor... Venter på dragon age, AC unity og Witcher Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Slenger meg på her jeg også da jeg og er i tredveårene. Hadde både c64 og Amiga cd32 i mine yngre dager nå går det vel egentlig i å være pappa og prøve å finne tid til spilling når det passer.. Endret 20. oktober 2014 av Ooinaru 1 Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 20. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2014 velkommen i klubben :-) Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Takktakk < psn iden min hvis noen vil adde meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå