Gå til innhold

Gått ut på dato? Best før?

tshansen

Anbefalte innlegg

Hallaien godtfolk.

I fare for å ha gått ut på dato, kan jeg prøve å stille et par spm her.

Jeg er av den litt eldre generasjonen... Som vokste opp med Commodore 64 og Nintendo ;-)

Har vært xbox patriot siden den første kom, og er generelt negativ til rosablogger og sinker i trafikken

Er nettopp gått til anskaffelse av en ps4 og lurer på om det er flere her inne som har fått hårvekst helt opp, ikke bare til navlen og muligens vokst litt gjennom det på toppen?

Selv liker jeg å spille det meste av spill i kombinasjon av hyggelig og useriøst preik over Chatten.

Har stiftet mange hyggelige bekjentskaper og vennskap gjennom xlive og håper PSN gir meg muligheten til det samme. Er stor bløffer og trives godt foran boksen med snus og pils, selv om det fortsatt er ansett som litt tabu i min alder.

PSN id'en min: LordShaft_V

Add meg om gjerne om du har lyst.

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Addet de som har lagt meg til.... Ja det bor en liten guttunge i meg som gleder seg like stort hver gang det kommer et nytt spill jeg liker.

Har ikke selv fått prøvd live tjenesten til ps4, men er den like bra som xlive?

Nei, for øyeblikket er PSN søppel. Lang lastetid på vennelister, invitasjoner til spill etc.

Lenke til kommentar

Addet de som har lagt meg til.... Ja det bor en liten guttunge i meg som gleder seg like stort hver gang det kommer et nytt spill jeg liker.

Har ikke selv fått prøvd live tjenesten til ps4, men er den like bra som xlive?

Nei, for øyeblikket er PSN søppel. Lang lastetid på vennelister, invitasjoner til spill etc.

Kjenner meg ikke igjen i dette? Hva tar egentlig lang tid... Når jeg går inn på vennelister så er det umiddelbar opplisting av hvem som er online, hvem som er på listen etc, ikke noe ventetid i det hele tatt. Så hva er det som skjer hos deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kommer kanskje an på hvor mange du har på vennelisten din, men på kvelden er det nesten umulig å få opp vennelister/party-grupper, invitasjoner osv. var slik en stund før, ble fikset ved forrge oppdatering og kom tilbake ved siste.

Lenke til kommentar

Psn funker fint på kveldene for mitt vedkommende. Rundt 100 på friendslista.

Psn: UrgeLoL

32 år.

Lagt deg til :-) Hyggelig med litt respons! Gleder meg til Destiny og muligens få spilt litt la med dere! Er det noen andre gøye mp spill som er ute for tiden? som blir mye spilt?

Lenke til kommentar

Ja Cod og BF4 spilte jeg meg bra lei av på Xbox One :ph34r:

Ja har kikket på diablo tidligere, men egentlig ikke vurdert det på en stund. Tenkte kanskje å pløye gjennom Infamous son også! Får se hvor mye jeg rekker å spille før Destiny kommer :)

Holder på å runde Main story av TLOU nå.... fy flate for et spill. Diablo skal jeg sjekke litt ut i dag. :dremel:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...