Ziggy Stardust Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Ukens apper gir deg tilbud, konverteringer og slipsknuter i det vide og det brede!TEST: Ukens utvalgte apper Lenke til kommentar
Professor Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 The Converted er ein flott app som eg kjem til å ha mykje glede av. Som forskar kunne eg også tenkt meg at appen blir supplert med statstiske einingar som til dømes T-skårer, z-skårer, percentil. Det er ofte at det kan være aktuelt å samanlikne desse når ein skal formidle resultat i undervisning og rettleiing. 1 Lenke til kommentar
hpeikemo Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Det er appen min det gitt! Takk for fin omtale. Og glad du liker'n Professor. Jeg har ikke funnet en god løsning for ikke-linjære konverteringer så percentil går ikke for nå. En statistikkkategori uten percentil er kanskje ikke så nyttig. Men jeg leter alltid etter nye enheter å legge inn, så send ønsker og forslag. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Converted er tøff, håper denne også kommer til Android. Lenke til kommentar
hpeikemo Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Converted er tøff, håper denne også kommer til Android. Takker Frobe! Har ikke mulighet til å gjøre en Android versjon helt ennå. Sorry. Kanskje etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg