bendikkarlsen Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Lurer på hvordan jeg får den tilbake til fabrikkinstillinger. Windows 8.2 er installert via cd. Og når jeg prøver står det at noen filer mangler, disse filene hentes fra installasjons- eller gjennoprettingsmediet for windows. Hva er dette mediet? Det fulgte med en masse cder. Men hvet ikke hvilken. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Hjelper denne? http://windows.microsoft.com/nb-no/windows-8/restore-refresh-reset-pc Husk at du mister mye data når du gjør dette. Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Ja, men hva er det mediet? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Mediet må du lage selv på forhånd siden dette åpenbart ikke er en pc som ble levert med forhåndsinstallert Windows 8* fra noen pc produsent. Eneste muligheten din til å tilbakestille nå er en formatering og reinstallering. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Etter som du poster i bærbar tråden, regner jeg med at det er snakk om en bærbar, men hvilken? Mange bærbare kommer med en recovery partisjon som kan brukes til å tilbakestille laptopen/bærbar til fabrikkinnstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå